stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195615
  • 03 آذر 1399 - 16:04
1

توضیح کومان درباره سفر نکردن مسی به کی‌یف

توضیح کومان درباره سفر نکردن مسی به کی‌یف

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی مقابل دیناموکیف درباره دعوت نشدن مهاجم آرژانتینی برای این دیدار صحبت کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا به کی‌یف سفر می کند تا سه شنبه در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا برابر دینامو بازی کند. آبی اناری ها به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا شکست مقابل اتلتیکومادرید در لالیگا را فراموش کنند و صعودشان به دور بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کنند. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و از نبود لیونل مسی در این دیدار خبر داد. سرمربی بارسلونا گفت: تصمیم گرفتیم نه لئو و نه فرانک دی یانگ را با خود ببریم چون در لیگ قهرمانان شرایط خوبی داریم و ۹ امتیازی هستیم. مسی به استراحت نیاز داشت. 

سرمربی هلندی در مورد بازی فردا شب اظهار کرد: در دیدار رفت به زحمت افتادیم و پس از یک شروع خوب بد ظاهر شدیم. اگر فردا خوب نباشیم ممکن است کار برایمان سخت شود. دینامو در بازی رفت فرصت گلزنی داشت و ما باید در این زمینه بهتر شویم. 

کومان در ادامه به وضعیت ساموئل اومتیتی اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم تا دو هفته دیگر از او استفاده کنیم. آخرین بازی اش را پارسال انجام داد و شش تا هفت ماه بیرون از میادین بوده است‌. او به زمان نیاز دارد.

سرمربی آبی اناری ها در پایان اظهار کرد: استفاده از آرائوخو یک گزینه است چون لانگله تنها است. او هنوز به صورت فردی تمرین می کند. نمی توانیم خیلی ریسک کنیم و می خواهیم کاملا بهبود یابد. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.