stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195569
  • 03 آذر 1399 - 14:23
1

آمار کرونا کاشان ۳ آذر؛ ۴ فوتی و ۶۱ ابتلای جدید

آمار کرونا کاشان ۳ آذر؛ ۴ فوتی و ۶۱ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۴۲ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و چهار مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

قلم | qalamna.ir :

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ هزار و ۳۴۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: شش هزار و ۹۱۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، ۵۰ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد پنج نفر اهل توابع کاشان، دو نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل تهران و ۴۲ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۹۰ سال و حداقل سن بستری مربوط به یک کودک چهار ماهه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان ۱۱ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد شش نفر اهل آران و بیدگل، دو نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل تهران و دو نفر اهل قم هستند و حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۸۷ سال و حداقل سن بستری ۱۹ سال است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۳۵۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۴۸ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان هستند.

مروجی تصریح کرد: ۱۱۱ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان هستند.

وی توضیح داد: چهار مورد فوت در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل که سه مرد ۸۵، ۷۲ و ۵۳ ساله و یک زن ۶۰ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۵۴ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۰ هزار و ۳۷۰ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌ است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.