stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195559
  • 03 آذر 1399 - 14:19
2

آمار کرونا کردستان ۳ آذر؛ ۵ فوتی و ۲۶۸ ابتلای جدید

آمار کرونا کردستان ۳ آذر؛ ۵ فوتی و ۲۶۸ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا سوم آذر ماه را تشریح کرد.

قلم | qalamna.ir :

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _دوشنبه سوم آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۶۹۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۴۱۹ نفر در شهرستان سنندج، ۶۸ نفر در شهرستان مریوان، ۵۴ نفر در شهرستان سقز، ۴۴ نفر در شهرستان قروه، ۲۲ نفر در شهرستان بیجار، ۳۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۶ نفر در شهرستان دیوان دره، ۲۵ نفر در شهرستان بانه، چهار نفر در شهرستان دهگلان و سه نفر در شهرستان سروآباد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۸ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان بستری شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۱۰۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کردستان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان به ۸۸۰ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۲۳۲ نفر در شهرستان سنندج، ۸۸ نفر در شهرستان مریوان، ۱۵۴ نفر در شهرستان سقز، ۶۴ نفر در شهرستان قروه، ۴۲ نفر در شهرستان بیجار، ۶۲ نفر در شهرستان کامیاران، ۵۲ نفر در شهرستان دیوان دره، ۷۸ نفر در شهرستان بانه، ۱۵ نفر در شهرستان دهگلان و دو نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کردستان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.