stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195540
  • 03 آذر 1399 - 14:04
0

برخورداری ۱۹ هزار شعبه بانکی از تجهیزات و پشتیبانی الکترونیکی داخلی

برخورداری ۱۹ هزار شعبه بانکی از تجهیزات و پشتیبانی الکترونیکی داخلی

گروهی از محققان علاوه بر ساخت و راه‌اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای و تجهیز و پشتیبانی تخصصی از بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی، موفق به ارائه راهکارهای نوین برای کنترل تردد جاده‌ای شدند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا، یک گروه دانش بنیان از سال ۸۶ کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر در قالب  ۱۶ شرکت بین‌المللی مشغول به فعالیت است. این مجموعه در طول مدت فعالیت خود راه‌کارهای نوینی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، کنترل تردد جاده‌ای (ETC, ITS)، پروژه‌های امنیتی و همچنین طراحی و اجرای پروژه‌های نوین در زمینه آی‌تی را ارائه کرده است.

این شرکت دانش‌بنیان در برخی پروژه‌های ملی مانند پروژه‌های کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه هوشمند و کارت خودرو مشارکت داشته است.

مهسا زمانیان، مدیر عامل این مجموعه دانش‌بنیان، ساخت و راه‌اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای، تجهیز و پشتیبانی تخصصی بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی در سراسر کشور، ارائه سامانه اخذ الکترونیکی عوارض جاده‌ای، با سابقه راه‌اندازی ۱۱ گیت فعال و سامانه کیف پول آفلاین اعتباری را از جمله خدمات این شرکت ذکر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز روزافزون برای دسترسی آسان و سریع به ایستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی به مشتریان، شرکت ما دستگاه کیوسک خود را به بازار ارائه کرده است. این فناوری نوین و مبتنی بر عملیات بانکداری الکترونیک، گامی در راستای ارتقاء سطح رفاه مشتریان بانکی از نظر تسهیل در انجام امور بانکی و همچنین ایجاد مزیت رقابتی و ارزش‌افزوده برای بانک‌ها است. این دستگاه علاوه بر انجام کلیه خدمات بانکداری الکترونیک امکان چاپ کارت هدیه با مبلغ و متن دلخواه و همچنین ارائه پاکت را به مشتریان می‌دهد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، زمانیان خاطر نشان کرد: مجموعه فناورانه ما با بهره مندی از نیروهای جوان متخصص تلاش می‌کند تا همگام با کشورهای پیشرفته دنیا علاوه بر ارائه خدمات نوآورانه و مبتکرانه در ارتقاء سطح دانش بومی کشور نیز سهیم باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.