stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195533
  • 03 آذر 1399 - 14:03
1

تولید گندله سنگ‌آهن از ۱۸ میلیون تن عبور کرد

تولید گندله سنگ‌آهن از ۱۸ میلیون تن عبور کرد

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مجموع تولید گندله سنگ‌آهن توسط شرکت‌های بزرگ کشور در طی هفت ماهه سال جاری از ۱۸ میلیون تن نیز عبور کرده که نشان از رشد ۱۵ درصدی این ماده معدنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

قلم | qalamna.ir :

طبق آمار  هفت شرکت بزرگ گندله‌ساز کشور از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه سال جاری، ۱۸ میلیون و شش هزار و ۳۰۷ تن محصول تولید داشته‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته که ۱۵ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۳۶۵ تن بوده است، رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

از این میزان، به ترتیب شرکت‌ گل‌گهر هفت میلیون و ۳۸۲ هزار و ۱۱۵ تن، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه سه میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۱۲ تن، چادرملو دو میلیون و ۱۸۰ هزار و ۹۰۸ تن، اپال پارسیان سنگان یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۶۷ تن، صنایع معدنی فولاد سنگان یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۴۱۶ تن، سناباد ۷۰۶ هزار و ۹۵۸ تن و صبانور ۲۶۴ هزار و ۱۳۱ تن تولید گندله داشته‌اند.

افزایش ۳ درصدی تولید نسبت به برنامه تولید

برنامه تولید شرکت‌های مذکور طی هفت ماهه امسال، ۱۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۸۴۷ تن بوده است که آمار تولید حاکی از افزایش سه درصدی تولید نسبت به برنامه بوده است.

هفت شرکت بزرگ گندله‌ساز از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۹ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۶۵۰ تن محصول به شرکت‌ها ارسال کردند که نسبت به برنامه (۹ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۹۷ تن)، رشد دو درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.