stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 195491
  • 03 آذر 1399 - 13:24
0

یک خیّر به هلال‌احمر قزوین بیش از ۲ میلیارد ریال کمک کرد

یک خیّر به هلال‌احمر قزوین بیش از ۲ میلیارد ریال کمک کرد
قزوین - قلم- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی یک خیر و نیکوکار قزوینی به هلال احمر، خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسن آصفی روز دوشنبه ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند این خیر و نیکوکار، افزود: بخشی از کمک این خیر، برای تهیه بسته‌های معیشتی و بخش دیگر در راستای اجرای طرح نذر آب سه در استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این خیر قزوینی ۱۰ تن ماکارونی به مقدار ۱۵ هزار بسته و یک صد بسته لوازم التحریر در راستای تهیه بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان استان به جمعیت هلال احمر اهدا کرده است، افزود: با توجه به تهعد خیران و جمعیت هلال احمر استان در راستای تامین تجهیزات آبرسانی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب سه و همچنین اجرای بخش اول این پروژه محرومیت زدایی، این خیر قزوینی، یک هزار متر لوله به هلال احمر استان اهدا کرد.

 آصفی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز افراد خیر و هم استانی‌های نوعدوست، کمک‌های قابل توجهی به جمعیت هلال احمر استان قزوین داشته اند، عنوان کرد: وجه اشتراک میان هلال احمر و مردم خیر، انسان دوستی و بشر دوستی است و هلال احمر استان نیز با خیران که نوع دوستی و بشر دوستی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، همیشه ارتباط خوبی داشته و دارد و در واقع حلقه وصلی بین توانگران و نیازمندان است.

وی ادامه داد: وظیفه هلال احمر، صیانت از امانت‌های خیران و واقفانی است که برای رضای خدا و کمک به مردم با هلال احمر همکاری می‌کنند و در واقع با حضور خیران است که اتفاقات خوبی در جهت خدمت به مردم رخ داده می‌دهد و ما امیدواریم حلقه واسط خوبی بین دل‌های پاک خیران و نیازمندان باشیم.  

آصفی افزود: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند، خیران، هلال احمر استان را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان خود، هلال احمر را در تامین بسته‌های غذایی مورد نیاز بیماران و نیازمندان یاری کرده‌اند که این جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه، هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، عنوان کرد: از مردم بسیار خوب و نوع‌دوست استان که همیشه پیشگام در خط مهروزی‌ بوده و بارها نیز آن را ثابت کرده‌اند می‌خواهیم تا کمک‌های خود را در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.