stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 195416
  • 03 آذر 1399 - 12:22
1
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین

فعالیت هیات‌های حل اختلاف کارگری در قزوین متوقف شد

فعالیت هیات‌های حل اختلاف کارگری در قزوین متوقف شد
قزوین – قلم– مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حضور یک سوم کارکنان در مناطق قرمز، فعالیت هیات‌های تشخیص و حل اختلاف کار استان تا ۱۴ آذرماه سال جاری متوقف شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا گروسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این اداره، رسیدگی به دعاوی و اختلافات کارگری و کارفرمایی، صیانت از نیروی انسانی شاغل در بنگاه‌ها و حل و فصل مشکلات مابین این دو گروه است.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت استان از نظر کرونا به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با این بیماری از هیات‌های تشخیص و حل اختلاف استان درخواست کردیم فعالیت خود را در شهرهای مناطق قرمز به مدت دو هفته متوقف کنند.

گروسی گفت: به پرونده‌هایی که در این مدت متوقف شده‌اند بعد از اتمام مدت اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در وقت فوق العاده رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از پایان این مدت، تمدید این دوره تابع سیاست‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در این مراجع، گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در هیات تشخیص در مقایسه با چهار ماه اول سال جاری از ۳۸ روز به ۲۳ روز کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در هیات حل اختلاف استان از ۶۵ روز به ۳۶ روز در چهارماه دوم سال رسید.

گروسی عنوان کرد: رسیدگی سریع به پرونده‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران و کارفرمایان از سیاست‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که با تاکید بر حل ‌و فصل دعاوی به شکل سازشی پیگیری و اجرا می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار سید مرتضی نصری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.