stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 195189
  • 02 آذر 1399 - 21:21
1
رئیس کل دادگستری گلستان:

هم استانی ها برای طرح دعاوی حقوقی جدید غیرضروری ، فعلا مراجعه نکنند

هم استانی ها برای طرح دعاوی حقوقی جدید غیرضروری ، فعلا مراجعه نکنند
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هم استانی ها فعلا در مدت دو هفته ای محدودیت های کرونایی برای ثبت دعاوی حقوقی جدید غیرضروری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نکنند .
قلم | qalamna.ir :

وبگاه خبری قلم از گرگان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قوه قضائیه بخشنامه ای را به سراسر کشور صادر کرده است و در استان براساس این دستورالعمل، برای اجرای محدودیت های کرونایی اقدام می کنیم.

هادی هاشمیان افزود: بر اساس این بخشنامه هم استانی ها فعلا در مدت دو هفته ای محدودیت های کرونایی برای ثبت دعاوی حقوقی جدید غیرضروری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نکنند .

هاشمیان ادامه داد: ورود به دادگستری ها، دادسراها و شوراهای حل اختلاف هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است .

هاشمیان گفت: افرادی هم که وقت رسیدگی به پرونده های آنان در دو هفته اول آذر است، تنها در صورتی که حضورشان ضروری است به شعب مراجعه کنند و در غیر این صورت درخواست ها و دفاعیات خود را در قالب لوایح به دادگاه ارائه کنند.

هادی هاشمیان به دیگر راهکارهای  دادگستری برای پیگیری امور قضایی بدون مراجعه حضوری در ایام کرونا هم اشاره کرد و گفت:  ارسال کتبی درخواست ها ،  پیامک درخواست ها به شماره  ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴  و تماس با شماره های  ۳۲۱۳۱۸۱۳  و ۱۵۸۰ از روش هایی است که هم استانی ها در این ایام می توانند بدون خروج از منزل درخواست های خود را مطرح کنند .

این مقام ارشد قضایی  گلستان به راه اندازی اتاق های دادرسی الکترونیک در همه حوزه های قضایی استان هم اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این اتاق ها ، محکومین از طریق ارتباط تصویری از داخل زندان در دادگاه شرکت می کنند .

هادی هاشمیان از تشکیل پرونده قضایی برای کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را نادیده بگیرند  هم خبر داد و گفت: با اعلام بهداشت در شهرهای مختلف استان برای کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را نادیده گرفتند به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی پرونده تشکیل شده است .

 

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.