stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 195171
  • 02 آذر 1399 - 20:00
0

جزئیات ممنوعیت ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی خارجی از گمرک بندرعباس

جزئیات ممنوعیت ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی خارجی از گمرک بندرعباس

ایسنا/هرمزگان ناظر گمرکات هرمزگان از ممنوعیت ترخیص محموله ۴۲۰ کانتینری لوازم خانگی خارجی (بوش آلمان) از گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

ابوالفضل اکبرپور، ناظر گمرکات هرمزگان درتشریح این خبر گفت: ترخیص محموله ۴۲۰ کانتینری لوازم خانگی خارجی (بوش آلمان) از گمرک شهید رجایی بندرعباس با رای صادره از سوی دیوان عدالت اداری و دستور دفترحقوقی گمرک ایران ممنوع شده است.
اکبرپور با اشاره به اینکه این رای روز گذشته صادر شد، تصریح کرد: این کالاها دوماه پیش در گمرگ شهید رجایی اظهار و به دلیل قرار داشتن در لیست کالاهای گروه ۴ و وجود برخی ابهام‌ها از ترخیص آن‌ها جلوگیری شد.
وی افزود: یخچال، ظرفشویی، لباسشویی، فر برقی، فریزر، مایکروفر، اجاق گاز، جاروی شارژی و برقی، غذا ساز، گریل و قهوه ساز از مهمترین این کالاها هستند.
ناظر گمرکات هرمزگان با بیان اینکه ارزش اظهاری این کالاها حدود ۱۲ میلیون یورو است، افزود:این کالاها با ارز نیمایی تامین اعتبار شده اند.
کالاهای گروه ۴ شامل کالاهای مصرفی و غیرضروری از جمله لوازم خانگی است که دارای محصول مشابه داخلی هستند و در هیچ شرایطی امکان ثبت سفارش و ورود به کشور را ندارند.
انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.