stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 195094
  • 02 آذر 1399 - 17:36
1

وکیل ترامپ: بردن پرونده به دیوانعالی راحت‌ شد

قلم | qalamna.ir :
گروه بین‌الملل: یکی از وکلای تیم حقوقی دونالد ترامپ گفت: رد شکایت کارزار جمهوریخواهان از سوی قاضی فدرال ایالت پنسیلوانیا، به پیش‎برد استراتژی آنها مبنی بر بردن پرونده به دیوان عالی کمک می‎کند.

قاضی «متیو بران» شکایت ترامپ را به دلیل عدم وجود استدلال‌های قانع کننده حقوقی و شواهدی محکم مبنی بر فساد انتخاباتی، رد کرده بود.
اما رودی جولیانی می‌گوید: این تصمیم به راهبرد ما مبنی بر اینکه موضوع را هرچه زودتر به دیوان عالی ارجاع دهیم، کمک می‌کند. وی افزود: اگرچه کاملاً با این ادعا مخالفیم اما از قاضی منصوب اوباما برای عدم وقت‌کُشی در اعلام چنین تصمیم قابل پیش‌بینی متشکریم. شواهد زیادی وجود دارد که در پنسیلوانیا، دموکرات‌ها فرصت ما را برای ارائه ۵۰ شاهد و دیگر مدارک، از بین بردند. جولیانی همچنین گفت که بعد از رد شکایت آنها در دادگاه فدرال پنسیلوانیا، گام بعدی کارزار ترامپ، دادخواهی در دادگاه استیناف حوزه سوم آمریکا است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دادگاه استیناف هم بدون وقت‌کشی درباره این دادخواهی ابراز عقیده کند تا روند کار تسریع شود.

از سوی دیگر، سیدنی پاول دیگر وکیل تیم حقوقی ترامپ می‌گوید رئیس سازمان سیا جینا هاسپل باید به دلیل بی عملی در مقابل تقلب گسترده  و نقش کشورهای مختلف در این تقلب سیستماتیک فورا اخراج شود. وی افزود: به جز دستکاری در انتخابات رییس‌جمهوری، ما شواهد فراوانی برای ارائه به دادگاه داریم که ۳۵,۰۰۰ رأی به هر نامزد دموکرات (در انتخابات نمایندگان کنگره) اضافه شد، من می خواهم شرط ببندم که در همه ایالت‌ها این تقلب اتفاق افتاده است.

در تحولی دیگر، فرماندار جورجیا تایید کرده است که با اعتراض ستاد ترامپ، بازشماری مجدد آرای جورجیا این هفته مجددا با تطابق امضا آغاز خواهد شد که روزها به طول خواهد کشید. در این ایالت بایدن در مجموع حدود ۵ میلیون رای فقط با ۱۲ هزار رای بیشتر، اعلام پیروزی کرده و ۱۶ رای الکترال را به خود اختصاص داده است اما کمپین ترامپ مدعی است دهها هزار رای بدون امضا به نفع بایدن شمارش شده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.