stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 195083
  • 02 آذر 1399 - 17:07
0

مسجد و معنویت جلوی کرونا را می‌گیرد

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نماینده خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه مسجد و معنویت جلوی کرونا و بیماری‌ها را می‌گیرد، اظهار کرد: اکنون که بیماری غوغا می‌کند  ما راه‌های آرامش معنوی را بر مردم بسته‌ایم.
محمد تقی نقدعلی  ضمن تقدیر از کادر درمانی کشور گفت: از ریاست مجلس و هیات رییسه مجلس به دلیل اینکه در مقابل افرادی که امید بسته بودند در این ایام مجلس را به تعطیلی بکشانند ایستادگی کردند، جلسات مجلس را سرپانگه داشتند و موجب شدند با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی امروز دورهم جمع بشویم و به تصویب قانون و انجام وظیفه بپردازیم تشکر می کنم.
وی افرود: امروز بسیاری از اصناف تعطیل شدند در حالی که بانک ها از یک روز دیرکرد جریمه چشم پوشی نمی کنند، چک ها به بانک ها می رود این دغدغه آفرین است یا آرامش افزا؟ این چه تصمیمی است که برای کنترل بیماری اتخاذ می شود؟ ساعات حمل و نقل را کاهش می دهند به خیال اینکه مشکل تراکم جمعیت و فاصله اجتماعی رفع شود در حالی که این تصمیم موجب تراکم بیشتر جمعیت شده است.این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در این تصمیمات به نیازهای معنوی توجهی نشده است،اظهار کرد:به طب سنتی بها نمی دهند، افرادی ۲۰ سال در مسند مدیریت بهداشت و درمان این کشور تکیه زدند و جنایت بزرگ عقیم سازی و نسل کشی زنان ما را رقم زدند در حالی که مجلس با طرح جمعیت و تعالی خانواده جلوی این جنایت را می گیرد.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.