stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 195061
  • 02 آذر 1399 - 16:27
0
پیام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بمناسبت هفته بسیج:

بسیج شجره ای طیبه و قوت قلب دوستداران انقلاب است

بسیج شجره ای طیبه و قوت قلب دوستداران انقلاب است
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک و بسیج را شجره ای طیبه معرفی کرد که در طول سال های اخیر به قوت قلب دوستداران انقلاب و خاری در چشم دشمنان آن تبدیل شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در پیام سردار علی اکبر جاویدان آمده است: بسیج مقتدر امروز به درختی تنومند تبدیل شده که هوای جامعه را معطر و زیبایی خاصی را خلق کرده است.

هفته بسیج یادآور فداکاری، از خود گذشتگی و افتخار آفرینی های غیور مردان و رزمندگان دلاوری است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان و مهاجمان شرق و غرب ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره ای بخشیدند.

امروز نیز ملت سلحشور ما با وحدت، اعتماد و انسجام روز افزون، بر پایه اسلام و به پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در راستای پاسداشت خون پاک شهیدان و تداوم عزت و اقتدار ملی بیش از گذشته در صحنه حضور دارد.

بسیج نهادی مردمی و متعلق به همه جریان ها و گروه هاست و محدود به هیچ جریان و گروهی خاصی نیست و آرمان ها و آمال این شجره طیبه را نباید در جهت مطامع دنیوی خود تفسیر کرد و به کار بست.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، این هفته را که یادگار امام راحل عظیم الشان (ره) است به عموم ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و بسیجیان جان برکف تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این پاک باختگان عرصه ایثار از خداوند منان خواستارم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.