stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 195042
  • 02 آذر 1399 - 16:00
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

وظیفه سایر دستگاه‌ها در مرز پرویزخان باید مشخص شود

وظیفه سایر دستگاه‌ها در مرز پرویزخان باید مشخص شود
کرمانشاه/قلم: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان راهداری به وظایف خود در مرز عمل می‌کند، خواستار توجه دیگر دستگاه ها در مرز پرویزخان شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی در نشست ساماندهی مشکلات پایانه مرزی پرویزخان با تشریح نحوه انتقال بار اظهار داشت: حمل بار براساس خواست و اختیار صاحب بار و برحسب نیاز از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌شود و در این رابطه نیز بارها به مرز پرویزخان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه این اداره کل به نحو صحیح انجام شده است افزود: در بحث حمل و نقل کالا از مبدأ تا مقصد هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته و در طول مسیر بهترین کیفیت حمل اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در رابطه با حمل و نقل، برخی مسئولیت‌ها متوجه سایر دستگاه‌ها می باشد تصریح کرد: چنانچه دستگاهی وظیفه خود را انجام ندهد برای سایر بخش ها در رابطه با حمل بار مشکل ایجاد می‌شود.

کرمی بیان کرد: در رابطه با مشکل موجود، باید سایر دستگاه‌ها پای کار بیایند و آنچه که وظیفه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود انجام شده است، اما سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: همانگونه که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شبانه‌روز پای کار است سایر دستگاه‌ها نیز در این رابطه همکاری کنند و البته در رابطه با وضعیت موجود و توقف کامیون های حمل سوخت در مرز پرویزخان، باید وظیفه سایر دستگاه‌ها مشخص شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.