stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 195036
  • 02 آذر 1399 - 15:25
5
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در گفتگو با قلم مطرح کرد:

تشکیل نهاد مقدس بسیج نشان از دریات امام راحل بود/ با افتخار یک بسیجی ام/ بسیجیان همواره منشاء خدمت اند

تشکیل نهاد مقدس بسیج نشان از دریات امام راحل بود/ با افتخار یک بسیجی ام/ بسیجیان همواره منشاء خدمت اند
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیجیان همواره منشاء خدمت اند گفت: تشکیل این نهاد مقدس نشان از درایت امام راحل بود.
قلم | qalamna.ir :

سردار یحیی الهی بمناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: فرمان تاریخی امام راحل در پنجم آذرماه سال ۵٨ مبنی بر تشکیل نهاد مقدس بسیج، نشان از تدبیر و درایت ایشان است.

وی افزود: بسیج از بدو تشکیل تا کنون همواره منشاء خدمت بوده است، چه در دوران مقابله با ضدانقلاب، چه دوران دفاع مقدس و چه اکنون که در جنگ اقتصادی و نرم هستیم، بسیج در کنار انقلاب و مردم بوده است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین تجربه بسیج به صورت عملی یاری رساندن به سپاه و کمیته در قالب رویارویی با ضدانقلاب و خنثی سازی توطئه های آنها بود و از این راه نقش موثری در خدمت به انقلاب و اهداف الهی نشان دادند.

سردار سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی ادامه داد: با هجوم و تجاوز ارتش عراق به کشور اسلامیمان در شهریور ۵٩ این اعتقاد که یک سازماندهی جهت تشکیل بهتر نیروهای مردمی بوجود آید، قوت گرفت و از آن پس نیروهای مردمی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی جهت حضور گسترده در جبهه گروه گروه به بسیج ملحق گردیدند و عملیات های چون طریق القدس، حصر آبادان، فتح المبین، ثامن الائمه و الفجر ٨، کربلای ۵ و …. از دستاوردهای عظیم این تشکل الهی بود.

وی تاکید کرد: اگر امروز توفیق این را داشته ایم که کشور اسلامیمان و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم، به یمن حضور گسترده بسیج بوده و لاغیر، چنان که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

این مقام ارشد مرزبانی خاطرنشان کرد: اکنون نیز می‌بینیم که بسیج در قالب اقشار مختلف درحال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از کمک به محرومین گرفته تا سیل، زلزله، اقدامات عمرانی، پزشکی و…، خالصانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی درجهت رضای خدا پای کار اند.

سردار الهی در پایان بیان داشت: بنده نیز با افتخار می‌گویم که بسیجی ام و هفته بسیج را نیز به تمامی بسیجیان مخلص، به بسیجیان غیور و جان بر کف فرمانده معظم کل قوا تبریک عرض می کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.