stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 195034
  • 02 آذر 1399 - 15:20
1

راه‌اندازی کمپین‌های تست کرونا در کرواسی

راه‌اندازی کمپین‌های تست کرونا در کرواسی

مقامات محلی زاگرب، پایتخت کرواسی، پس از شدت یافتن شیوع بیماری کووید -۱۹ تصمیم گرفته‌اند در واکنش به این پاندمی جدی‌تر و سختگیرانه‌تر از قبل عمل کنند و برای همین، از انجام تست‌ها به صورت گسترده خبر داده‌اند.

قلم | qalamna.ir :

سرویس ترجمه ، پس از آغاز موج دوم گسترش ویروس کرونا در زاگرب، هیچ نشانی از کاهش شیوع بیماری در میان مردم مشاهده نشده است. به همین منظور مقامات محلی از اعمال اقدامات جدید خبر داده‌اند که راه‌اندازی کمپین‌های انجام آزمایش کرونا در سراسر شهر از مهم‌ترین مقررات جدید است. در واقع، شهردار پایتخت کرواسی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد به زودی در گوشه و کنار شهر کمپین‌هایی برپا می‌کند، تا با انجام گسترده آزمایش کرونا، از شدت انتشار آن بکاهد.

جنبش انجام تست‌های کرونایی زاگرب در چهار مرحله انجام خواهد گرفت؛ در مرحله اول، که از دوشنبه آغاز می‌شود، افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، افراد پیر و اعضا آسیب‌پذیر جامعه در منازل شخصی خود مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در مرحله بعد آزمایش از ساکنان آسایشگاه‌های خصوصی و عمومی گرفته می‌شود، مرحله سوم پرسنل درمانی را در بر می‌گیرد و در نهایت نیز سایر ساکنان پایتخت کرواسی مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

آزمایش در سه مرحله آخر، در ۱۲ مکان سراسر شهر زاگرب انجام خواهد شد و ساکنان پایتخت باید از قبل، یک فرم مربوطه را در سایت شهر تکمیل کنند تا در اولویت انجام تست قرار گیرند. تا کنون بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم زاگرب آزمایش‌های آنتی‌ژن را انجام داده‌اند که نتایج این نوع آزمایشات تنها پس از گذشت ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود. مقامات محلی زاگرب اعلام کرده‌اند اگر داوطلبان انجام تست کرونا در شهر بیش از حد انتظار باشد، آنگاه شهردار برای خرید کیت‌های آزمایش بیشتر اقدام خواهد کرد، تا همه مردم در صورت تمایل بتوانند آزمایش کرونا انجام دهند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.