stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 195024
  • 02 آذر 1399 - 15:02
2

حمایت ۷۰ درصدی از دانش بنیان‌ها برای شرکت در کارگاه‌های کنفرانس مدیریت فناوری

حمایت ۷۰ درصدی از دانش بنیان‌ها برای شرکت در کارگاه‌های کنفرانس مدیریت فناوری

کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری، به صورت آنلاین در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ماه برگزار خواهد شد و صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس تا سقف ۷۰ درصد حمایت می‌کند. 

قلم | qalamna.ir :

دهمین کنفرانس بین‌المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری، به صورت آنلاین در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ماه برگزار خواهد شد و به منظور حداکثرسازی بهره‌مندی از توان و تخصص شبکه مدیریت فناوری، کارگاه‌های آموزشی کنفرانس، در بخش مجزا در روزهای ۸ تا ۱۱ آذرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

مهلت شرکت‌های دانش بنیان برای ثبت نام و حضور در این کارگاه‌ها تا ۷ آذر ماه جاری خواهد بود. 

برنامه این کارگاه‌های به این شرح است:

شنبه ۸ آذر ماه نوبت صبح کارگاه “اشتباه‌های رایج در طراحی مدل کسب و کارهای نوآورانه” ارائه دهنده مهندس میثم زرگرپور و در نوبت بعدازظهر کارگاه “مراکز رشد و نوآوری و شتابدهنده‌ها؛ ساختار و فعالیت‌ها” برگزار خواهد شد. 

روز دوم یکشنبه ۹ آذر ماه در نوبت صبح کارگاه «چهار لنز نوآوری (ابزار قدرتمند برای تفکر خلاق)» توسط دکتر مصطفی صفدری و در نوبت بعدازظهر کارگاه «تکنیک‌های مشاهده و معنی‌یابی در تفکر طراحی» است که توسط دکتر آرش گلنام ارائه خواهد شد.

روز سوم دوشنبه ۱۰ آذر در نوبت صبح کارگاه «تامین مالی کارآفرینی نوآورانه» توسط مهندس مهدی غلاملو و در نوبت بعدازظهر کارگاه «مالکیت فکری، صنایع خلاق و استراتژی کارآفرینی» توسط دکتر ساناز جوادی برگزار خواهد شد.

در سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه نیز در نوبت صبح کارگاه «کاربست نوآوری اجتماعی برای نجات کسب و کارها در شرایط بحران» توسط دکتر علی‌اصغر سعدآبادی و در نوبت بعدازظهر کارگاه «بهبود اثربخشی اجتماعی نوآوری» توسط دکتر شوان صدرقاضی ارائه خواهد شد.

سخنرانان کلیدی این کنفرانس دکتر پر اسنیوس مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مشاوره مدیریت ردال، ناوی رادجو پژوهشگر و متخصص در زمینه نوآوری و رهبری، دکتر رفیعی‌نژاد استادیار و مشاور دپارتمان مهندسی و علوم مدیریت دانشگاه استنفورد آمریکا، پروفسور ویم ونهوربک استاد نوآوری دیجیتال و کارآفرینی در مدرسه کسب و کار سوری انگلستان و استاد مدعو مدرسه کسب و کار ایسد اسپانیا، دکتر رابرت فال مدیر ارشد تحقیقات و پژوهش‌های مرکز مدیریت فناوری موسسه CUED دانشگاه کمبریج انگلستان، پروفسور مامو موچی مدیر پژوهش حوزه مطالعات نوآوری در دانشکده علوم مدیریت دانشگاه تیشوان آفریقای جنوبی، دکتر سیمونه کورسی استاد تجارت بین‌الملل استراتژی و نوآوری دانشگاه لافبورو انگلستان و دکتر مارینا رنگا هماهنگ کننده پروژه‌های مرکز پژوهش‌های مشترک کمیسیون اروپا هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در کارگاه‌های آموزشی کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری تا سقف ۷۰ درصد حمایت می‌کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.