stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 195000
  • 02 آذر 1399 - 14:45
1

احداث ۱۱ واحد مسکونی برای نیازمندان پارسیانی

احداث ۱۱ واحد مسکونی برای نیازمندان پارسیانی
هرمزگان/قلم- رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان از احداث 11 واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان پارسیان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان در مراسم واگذاری مسکن نیازمندان، گفت: کمیته امداد با همکاری و مشارکت دفتر امام‌جمعه شهرستان پارسیان، خیران و گروه‌های جهادی، ساخت ۱۱ واحد مسکونی برای نیازمندان را آغاز کرده است که دو واحد تکمیل و تحویل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پارسیان شد.

عبدالمجید نصیریان، تأمین مسکن نیازمندان را از اولویت اصلی برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی مجموعاً مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۵۵۰ میلیون تومان آن از اعتبارات کمیته امداد و ۵۵۰ میلیون تومان با مشارکت دفتر امام‌جمعه و خیران تأمین گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه هزینه احداث هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان بوده، گفت: مقرر گردیده ۹ واحد مسکونی دیگر تا پایان بهمن‌ماه امسال تکمیل و تحویل نیازمندان شود و تلاش مضاعف می‌نماییم که این واحدهای مسکونی به‌موقع به این عزیزان تحویل گردد.

انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.