stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 194993
  • 02 آذر 1399 - 14:39
1

مأموران جمع‌آوری صدقه هرمزگان مجهز به دستگاه‌های (pos) می‌شوند

مأموران جمع‌آوری صدقه هرمزگان مجهز به دستگاه‌های (pos) می‌شوند
هرمزگان/قلم- معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از جایگزینی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار (pos) به‌جای پرداخت‌های سنتی صدقه در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سیاوش عامری به طرح نوین این نهاد در پرداخت صدقات به شیوه الکترونیکی اشاره و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برای تسریع در امر خدمات‌رسانی و سهولت در پرداخت صدقات، دستگاه‌های کارت‌خوان سیار جایگزین پرداخت صدقات به روش سنتی (پول نقد) می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به ‌تمامی مأموران جمع‌آوری صدقات، دستگاه‌های کارت‌خوان سیار (پوز pos) تحویل داده می‌شود.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص مزایای استفاده از روش الکترونیکی در جمع‌آوری صدقات گفت: کاهش هزینه‌های اجرایی، کاهش زمان جمع‌آوری، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی، کاهش هزینه نگهداری صنادیق و از همه مهم‌تر در این ایام شیوع بیماری کرونا سلامت همکاران و افزایش اعتماد عمومی را به دنبال دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها از ۲۸ آبان ماه سال جاری به مأموران واگذار گردیده است، یادآور شد: در هفت‌ماهه نخست امسال دو میلیارد و شش میلیون تومان صدقه پرداخت شد که از این میزان سهم ۲۲۵ میلیون تومان از روش‌های نوین الکترونیکی بوده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.