stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 194984
  • 02 آذر 1399 - 14:31
0
معاون برنامه ريزی و توسعه فرماندار بندرعباس

تعطیلی بیش از ۹۵ درصدی اصناف و بازاریان گروههای شغلی ۲ و ۳ و ۴

تعطیلی بیش از ۹۵ درصدی اصناف و بازاریان گروههای شغلی ۲ و ۳ و ۴
هرمزگان/قلم- بيش از 95 درصد اصناف و بازاريان گروههای شغلی ۲ و ۳ و ۴ در نخستين روز از اجرای طرح محدوديت هوشمند مقابله با بيماری كرونا در بندرعباس تعطيل شدند.
قلم | qalamna.ir :

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی سطح شهر بندرعباس و بررسی آخرین وضعیت تعطیلی صنوف غیر ضرور و فعالیت گروههای شغلی ٢، ٣ و۴ در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا و کاهش شیوع و همه گیری بیماری در شهرستان گفت:  همکاری اصناف و بازاریان شهر بندرعباس و مشاغل گروه های دو ، سه و چهار در نخستین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابل تحسین است.

حسین باباخانی افزود: برابر بررسیها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سطح شهر بیش از ٩۵ ٪؜ واحدهای صنفی غیر ضرور در روز اول طرح تعطیل، که نشان از همکاری بسیار خوب اصناف و بازاریان در اجرای هرچه مطلوب تر طرح می باشد.

وی با اشاره به ضمانت های اجرای این طرح در رابطه با تعطیلی گروههای شغلی ٢ ، ٣ و ۴ گفت: در بررسی های میدانی شاهد تخلف و فعالیت تعداد اندکی از صنوف غیر ضرور بودیم که در همین راستا ٢٠ واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تعطیلی پلمپ گردیدند.

باباخانی در پایان تصریح کرد: تعداد ٧ گشت تعزیراتی در دو شیفت صبح و عصر بر اجرای این طرح در سطح شهر بندرعباس نظارت دارند که در صورت تخلف و تمرد واحدهای صنفی از قانون برخورد لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.