stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 194900
  • 02 آذر 1399 - 13:40
4
رئیس اداره ورزش و جوانان سنندج :

مقاومت برخی باشگاه‌های بدنسازی سنندج در مقابل تعطیلی

مقاومت برخی باشگاه‌های بدنسازی سنندج در مقابل تعطیلی
قلم/ کردستان- رئیس اداره ورزش و جوانان سنندج گفت: تمام باشگاه‌های دولتی از زمان اعمال محدودیت‌ها تعطیل هستند و تنها برخی از باشگاه‌های خصوصی بدنسازی به‌دلیل کرایه بالایی که باید ماهانه بپردازند، حاضر به تعطیلی فعالیت خود نیستند.
قلم | qalamna.ir :
قلم، فردین ورمقانی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان سنندج در چندین نوبت به صاحبان این باشگاه‌ها اعلام کرده که فعالیتشان را متوقف کنند، اما بازرسان این اداره نمی‌توانند اقدام دیگری غیر از تذکر انجام دهند و اجرای آن نیازمند همکاری و حضور اماکن نیروی انتظامی است.

وی با بیان آنکه این اداره به‎منظور حضور پلیس اماکن نتایج بازرسی را در قالب یک گزارش جمع‌بندی‎شده به این پلیس و ستاد استانی مبارزه با کرونا ارسال می‌کند، یادآور شد: این باشگاه‌ها ماهانه از هشت تا ۱۲ میلیون تومان اجاره می‌پردازند و بدون فعالیت از عهده پرداخت اجاره‌بها برنمی‌آیند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سنندج با بیان اینکه هیچ تسهیلاتی هم نمی‌تواند اجاره‌ها را جبران کند، افزود: کسانی هم که در سامانه ثبت‎نام کرده بودند، یک دوره تسهیلات دریافت کردند که این تسهیلات برای ورزشکاران ۶ میلیون تومان و برای باشگاه‌داران تا ۱۶ میلیون تومان بوده که مسکنی یک یا دوماهه است.

ورمقانی با اشاره به اینکه سنندج به‎عنوان مرکز استان کردستان بیشترین باشگاه‌ را دارد که در برخی از این باشگاه‌ها سه یا چهار مربی فعالیت می‌کنند، گفت: رشته‌های رزمی، تنیس روی میز، بیلیارد، بسکتبال، هندبال، والیبال و فوتبال ازجمله مدارس فوتبال دارای باشگاه‌های خصوصی هستند که تعطیل شده است.

درحال حاضر حدود ۶۰ هزار ورزشکار کردستانی در قالب ۴۸ هیئت ورزشی استانی و ۳۶۰ هیئت شهرستانی فعالیت دارند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.