stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 194899
  • 02 آذر 1399 - 13:33
1
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان مطرح کرد:

فعالیت بانک‌های ۴ شهرستان کردستان با نصف کارکنان

فعالیت بانک‌های ۴ شهرستان کردستان با نصف کارکنان
قلم/ کردستان- رئیس شورای هماهنگی بانک‌‌های کردستان گفت: در چهار شهر استان که دارای وضعیت قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا هستند بانک‌ها از امروز با نصف کارکنان خود فعالیت می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :
قلم، علی اشرف یوسفی‌قیاسی اظهار کرد: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا از امروز اجرا می‌شود و در این مدت نیز بانک‌ها با تعیین شرایط مشخصی فعالیت خواهند کرد.

وی افرود: شبکه بانکی کردستان در شهرهای سنندج، مریوان، قروه و کامیاران که دارای وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند با حضور حداقل ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان خاطرنشان کرد: در سایر شهرهای استان نیز که در وضعیت نارنجی هستند شبکه بانکی با حضور حداقل دو سوم کارکنان دایر و خدمات ارائه می‌کند.

یوسفی‌قیاسی با اشاره به اینکه بانک‌ها یکی از مستعدترین اماکن برای شیوع بیماری هستند، گفت: بانک‌ها بخاطر نقش حیاتی که در اقتصاد دارند، امکان تعطیلی آنها وجود ندارد لذا از مردم استان تقاضا می‌شود برای انجام امور بانکی خود از سامانه‌های غیرحضوری و آنلاین استفاده کرده و از حضور غیرضروری در شعب پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: از شهروندانی که بنا بر ضرورت به شعب مراجعه می‌کنند درخواست داریم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، خودکار شخصی به همراه داشته و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.