stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 194898
  • 02 آذر 1399 - 13:38
3
فرماندار بانه:

۴۷۰ بانه‌ای از مزایای طرح واردات کالا بهره‌مند شدند

۴۷۰ بانه‌ای از مزایای طرح واردات کالا بهره‌مند شدند
قلم/ کردستان- فرماندار بانه با اشاره به اجرای مصوبه طرح ساماندهی مبادلات مرزی گفت: 470 نفر از مرزنشینان ساکن در شعاع 20 کیلومتری مرز در این شهرستان از مزایای اجرای طرح مبادلات با استفاده از کارت‌های مرزنشینی بهره‌مند شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، اسماعیل رستم‌ پور با اشاره به از سرگیری واردات ۱۰۰ قلم کالا در بازارچه سیرانبند بانه اظهار کرد: در راستای دستور العمل‌های ابلاغی توسط هیئت وزیران مبنی بر اجری طرح ساماندهی مبادلات مرزی بازارچه مرزی سیرانبند بانه فعال شد و از ۲۱ مهر همزمان با آغاز مجدد بازارچه مرزی سیرانبند تا کنون ۴۷۰ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه بازارچه سیرانبند بانه هم اکنون از امکانات لازم برای واردات ۱۰۰ قلم کالا برخوردار است افزود: ششمین محموله در سومین مرحله وارداتی از بازارچه سیرانبند بانه وارد و دپوی آن در انبار بازارچه انجام و اقدامات اولیه نیز برای ورود این کالاها اجرایی شده است.

رستم‌پور با اشاره به اینکه ترخیص این کالاها نیازمند تاییده کارشناسان استاندارد است گفت: برای اجرای این طرح تعامل و همکاری بسیار خوبی بین سازمان‌های مربوطه وجود دارد اما برای تاییدیه استاندارد نیاز به زمان دارد.

وی اضافه کرد: واردکنندگان سراسر کشور می‌توانند کالاهای خود را که در ردیف ۱۰۰ قلم کالا تعریف شده با استفاده از کارت‌های مرزنشینی در بازارچه سیرانبند وارد کنند و تخفیف سود بازرگانی را به مرزنشینان ساکن در شعاع ۲۰ کیلومتری مرز پرداخت کنند.

فرماندار بانه با بیان اینکه در بانه هفت هزار ۷۹۰ کارت مرزنشینی فعال شده که هر کارت چهار نفر از اعضای خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد یادآور شد: اما هم اکنون سه هزار کارت مرزنشینی غیر فعال شده که رایزنی‌های لازم برای فعالیت مجدد آنها درحال انجام است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.