stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 194801
  • 02 آذر 1399 - 11:54
1
معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

موقوفه جوزدان احمد بن رستم بیش از ۳۰۰۰ متصرف دارد

موقوفه جوزدان احمد بن رستم بیش از ۳۰۰۰ متصرف دارد
قلم/اصفهان_ معاون امور ثبتی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: موقوفه جوزدان احمد بن رستم در حال حاضر دارای سه هزار و ۵۰۰ متصرف است.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام محمود نصراصفهانی، درباره دریافت یکی از اسناد مهم موقوفه در استان اصفهان اظهار داشت: دو روز گذشته سند موقوفه «جوزدان» با حکم قضائی به نام اوقاف صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس ۷۰۰ هکتار از موقوفه احمدبن رستم به ارزش ریالی ۱۵ هزار میلیارد ریال در شرق اصفهان و منطقه جوزدان به تصرف اوقاف درآمد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این موقوفه بخشی از انرژی هسته‌ای اصفهان را شامل می‌شود، ادامه داد: البته باید توجه داشت که در گذشته نیز برای این موقوفه رابطه استیجاری بین انرژی هسته‌ای و اوقاف صادر شده است.

وی با بیان اینکه موقوفه جوزدان احمد بن رستم در حال حاضر دارای سه هزار و ۵۰۰ متصرف است، تاکید کرد: کارگاه‌های تولیدی، شرکت‌های صنعتی، واحدهای صنفی و بخشی از منازل مسکونی در این موقوفه قرار دارند که با برنامه‌ریزی مناسب در صدد ایجاد رابطه استیجاری با همه این متصرفان هستیم.

حجت‌الاسلام نصر اصفهانی اضافه کرد: باید توجه داشت که با صدور سند این موقوفه بخشی از متصرفان از بلاتکلیفی خارج می‌شوند و مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

وی افزود: نیت واقف در موقوفه جوزدان خیرات و مبرات و بخشی نیز کمک به فقرا بوده است.

هشتگ: , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.