stat counter
چهارشنبه, ۵ آذر , ۱۳۹۹ Wednesday, 25 November , 2020

تیتر خبرها

عضویت یک نماینده مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا آمار کرونا کاشان ۵ آذر؛ ۸ فوتی و ۴۳ ابتلای جدید ۱۷ هزار و ۷۱۹ تست کرونا در یک فرودگاه جریمه کرونایی برای تاکسی‌های متخلف مهاباد ان‌شاءالله امید به آمریکا ناامید شود! ورود ارتش آذربایجان به کلبجر پس از ۲۷ سال هرکس مشکلات را حل کند،می‌گوییم باریک‌الله! روحانی: حل اختلافات ایران و آمریکا آسان است لزوم افزایش تولیدات صنعت نفت با تکیه بر دانش‌بنیان کردن صنایع نفتی آمار کرونا کرمان ۵ آذر؛ ۱۸فوتی و ۸۵ ابتلای جدید صعود یاران اینیستا و پیروزی چونبوک در لیگ قهرمانان آسیا نحوه دریافت سود سهام عدالت برای غیر مستقیم‌ها مشخص شد تحلیلی از ابعاد اقتصادی محدودیت‌های کرونایی پاسخ ۸ گانه گمرک به رئیس کل بانک مرکزی برای اختلاف در ترخیص کالا اعتراض صنایع لبنی به عملکرد سازمان حمایت+ نرخ اصلاحی ۸۸ روستا در استان فارس به اینترنت متصل شدند جزئیات توزیع مرغ تنظیم بازاری در تهران وداع با پیکر شهید مدافع سلامت در شیراز هشدار هواشناسی درخصوص فعالیت سامانه بارشی کرونا، رخت عزا بر تن ۴۲ خانواده دیگر در فارس کرد چگونه ماسک استاندارد انتخاب کنیم آمار کرونا کرمانشاه ۵ آذر؛ ۱۴ فوتی و ۲۲۱ ابتلای جدید آمار کرونا کردستان ۵ آذر؛ ۹ فوتی و ۲۵۸ ابتلای جدید آمار کرونا اردبیل ۵ آذر؛ ۸ فوتی و ۸۴ ابتلای جدید لیست قیمت انواع فلنج جوشی دنده ای کور کاهش حضور کارکنان در ادارات بدون مانع اجرا شود فرصت ثبت نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام؛ تا ۱۵ آذر امضای یادگاری عادل فردوسی پوربرای علی کریمی شناسایی ۱۳۸۴۳ بیمار جدید کرونایی در کشور احتمال تقابل دو مهاجم ایرانی در لیگ اروپا مسیر دانه‌های روغنی به نهاده‌های دامی ختم می‌شود / بیشترین سطح زیر کشت دانه روغنی گلرنگ را در شرق اصفهان طرح ممنوعیت تردد خودروها در یزد و زنجان تحلیل چالش‌های توزیع و تأمین خوراک مرغداری‌های کشور تخم مرغ شانه‌ای ۳۶ هزار تومان! رکود مسکن تا بهمن ادامه می یابد

  • کد خبر : 194794
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
0

پیشنهاد‌شناورسازی‌ساعت کار شرکت‌های‌خصوصی

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محدودیت های کرونایی کاهش قابل توجهی در تعداد مسافران اتوبوس نداشته است، پیشنهاد شناورسازی ساعت کار ادارات و شرکت‌های خصوصی را برای کاستن از بار مسافران مطرح کرد.«محمود ترفع» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره وضعیت تردد مسافران در ناوگان اتوبوسرانی همزمان با آغاز محدودیت‌های کرونایی گفت: با توجه به اینکه سیستم کارت بلیط ما به صورت آفلاین است؛ آمار دقیقی از تعداد مسافرانی که امروز از خطوط اتوبوسرانی استفاده کرده‌اند نداریم، اما شواهد عینی نشان می‌دهد، تغییر چندان محسوسی در آمار مسافران رخ نداده است و کماکان خطوط شلوغ ما، پر مسافر است. او در تحلیل میزان تغییر تعداد مسافران با اعمال محدودیت‌های کرونایی از اول آذر گفت: این نوع تعطیلی کاهش قابل توجهی در میزان مسافران نداشت و با توجه به اینکه تولید تقاضای سفر با شرکت واحد اتوبوسرانی نیست و صرفا به تقاضای سفر پاسخ می‌دهد، در نتیجه از شهروندان درخواست می‌کنیم مردم این مساله را رعایت کنند و تمامی سفرهای غیرضروری خود را به زمانی که از شرایط کنونی عبور کردیم، موکول کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه برای کاستن از بار تقاضا در ناوگان حمل و نقل عمومی، شناورسازی ساعت کار ادارات و شرکت‌های خصوصی یکی از اقداماتی است که باید انجام شود، گفت: با توجه به اینکه ساعت اوج تقاضای سفر در شهر تهران، برای خطوط مختلف در صبح و عصر مشخص است و در نتیجه برای اینکه شاهد چنین تجمعی در خطوط اتوبوسرانی نباشیم، باید نسبت به شناورسازی ساعت کار ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی بررسی شود تا با این اقدام بتوانیم از ازدحام مسافر در خطوط کاهش دهیم و با مدیریت سفرها، فاصله‌گذاری اجتماعی را در اتوبوس‌ها اجرائی کنیم. ترفع از شهروندان تهرانی درخواست کرد با توجه به اینکه برخی از آنها مجبور هستند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند، در نتیجه حین استفاده از این خطوط با آگاهی از شرایطی که اکنون شهر تهران با آن روبرو است، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.وی افزود: از مردم درخواست می‌کنیم تا جایی که برای آن‌ها امکان‌پذیر است از اتوبوس کمتر استفاده کنند و در صورت استفاده حتما ماسک بزنند، همچنین صحبت کردن در اتوبوس‌ها را به حداقل برسانند و بعد از استفاده از اتوبوس، دست‌های خود را ضدعفونی کنند. او همچنین در واکنش به اینکه بخشی از اوراق مشارکت سال ۹۸ مربوط به شرکت واحد اتوبوسرانی است و عدم نقدینگی آن چه مشکلاتی را برای این مجموعه به همراه خواهد داشت؟ گفت: یک سوم از اوراق مشارکت سال ۹۸ مربوط به شرکت واحد اتوبوسرانی است که در صورت آزادسازی، نوسازی ناوگان با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود. با توجه به وضعیت فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی و تعویق در نقد شدن این منابع، امکان برگزاری مناقصه را عملا از ما می‌گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد.
  •  نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
 

استفاده از اخبار با ذکر منبع وبگاه خبری قلم مجاز است.

2011 - 2020 ©
Qalam News Agency qalamna.ir . All rights reserved