stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 194758
  • 02 آذر 1399 - 10:49
0

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین به دنبال قهرمانی لیگ برتر است

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین به دنبال قهرمانی لیگ برتر است
قزوین – قلم– سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین گفت: با توجه به تمرینات مستمر و منظم تیم و آمادگی بازیکنان امیدواریم در این فصل به سکوی قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور دست یابیم.
قلم | qalamna.ir :

اکرم قهرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود:هدف ما در این فصل رفتن بر روی سکوی اول تا سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان کشور است و اگر بتوانیم به سکوی قهرمانی و مقام اولی دست یابیم که بسیار ایده آل خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما از اول مهرماه تمرینات تیم را به صورت منظم شروع کرده‌ایم و بازیکنان به هماهنگی، قدرت بدنی و آمادگی خوبی دست یافته‌اند بنابراین رسیدن به سکوی قهرمانی برای ما دور از انتظار نیست.

قهرمانی گفت: متولیان شهرداری قزوین تمامی امکانات مورد نیاز را برای تمرین و آسایش بازیکنان در اختیار ما قرار داده‌اند و بازیکنان از نظر رفاهی در رفاه کامل هستند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد:امیدواریم بتوانیم انتظار مردم قزوین را برای رفتن تیم بر روی سکوی قهرمانی برآورده کنیم و یک نتیجه بسیار خوب در این سری از مسابقات کسب نماییم.

قهرمانی، کسب مقام در این دوره از مسابقات لیگ برتر  والیبال بانوان را بسیار سخت توصیف کرد و افزود: همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از ذوب آهن، پیکان و سایپا بازیکنانی دارند که سال‌هاست در لیگ برتر و مسابقات ملی بازی می‌کنند و تیم ما از جوانانی تشکیل شده که بیشتر از رده امید در سطح ملی بازی نکرده است.

این مربی با اشاره به بازیکنان به خدمت گرفته شده در این فصل، گفت: ما الهام فلاح پاسور تیم ملی،فخری درگزنی سرعتی تیم ملی و هاله متقیان لیبرو تیم ملی را در رده بزرگسالان داریم و مابقی بازیکنان ما جوان هستند.

وی با بیان اینکه اکثریت رده سنی تیم ما متولدان ۸۰ به بعد هستند و تیم ما خیلی جوان است،  اضافه کرد: تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین کلاً چهار بازیکن متولد ۷۲ ، ۷۴ ، ۷۶  و ۷۸ دارد و بقیه بازیکنان متولد ۸۰ به بعد هستند و تقریباً سه نفر بزرگسال و پنج نفر امید ملی پوش در تیم حضور دارند.

این مربی گفت:با این وضع،رسیدن به سکوی قهرمانی برای ما دور از دسترس نیست چون همه بازیکنان با انگیزه بازی می‌کنند و امیدواریم انتظار شهروندان قزوینی را برآورده کنیم.

قهرمانی با اشاره به برگزاری ۲ مسابقه لیگ برتر والیبال بانوان و صدرنشینی تیم شهرداری قزوین، ادامه داد: اولین بازی ما در مسابقات لیگ برتر با تیم اکسون بود که بازیکنان در مجموع خیلی خوب کار کردند و تیم هماهنگ و منسجم بود و توانستیم این تیم را سه بر هیچ شکست بدهیم.

سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به بازی دوم این تیم با سروقامتان بابل، گفت: این تیم توپ گیری خیلی قویی داشت ولی ما در نهایت با تمرینات و برنامه ریزی منظم نتیجه خوبی گرفتیم و این تیم را نیز سه بر صفر شکست دادیم.

این مسوول ورزشی ادامه داد: ما فردا با تیم سایپا بازی داریم که اکثریت بازیکنان آن از ملی پوشانی هستند که طی سال‌های گذشته در تیم ملی در رده بزرگسال حضور داشته‌اند.

وی اضافه کرد: بازی مقابل این تیم قوی برای ما سخت و دشوار است ولی امیدواریم بتوانیم یک نتیجه خوب از این بازی بگیریم و سایپا را نیز شکست دهیم.

قهرمانی گفت: تیم والیبال شهرداری قزوین بعد از دوهفته استراحت، مسابقات لیگ برتر را در شهر قزوین میزبانی می‌کند و بعد از دو هفته در بابل مسابقات پیگیری خواهد شد و تیم‌های اول و دوم به نیمه نهایی صعود می‌کنند.

شهرداری قزوین در فصل جاری، چهار تیم در لیگ برتر دارد که فعلاً تیم والیبال و بسکتبال بانوان در گروه خود اول و دوم هستند و تیم والیبال مردان در رده یازدهم قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.