stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 194756
  • 02 آذر 1399 - 10:46
0

نرخ مصوب فروش گاز مایع به شرکت‌های توزیع در قزوین اعلام شد

نرخ مصوب فروش گاز مایع به شرکت‌های توزیع در قزوین اعلام شد
قزوین – قلم- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: نرخ مصوب فروش کپسول‌های گاز مایع به شرکت‌های توزیع در استان اعلام شده است و با هرگونه گرانفروشی در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر کبیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: نرخ مصوب فروش شرکت به عاملان توزیع برای سیلندر گاز ۱۱ کیلویی هفت هزار و ۱۶۰ تومان و نرخ فروش عاملان توزیع به مصرف کننده نهایی برای هر سیلندر گاز ۱۱ کیلویی ۹ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین و اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تشدید بازرسی بر عاملان توزیع گاز مایع در قزوین ادامه دارد، افزود: با توجه به اخبار و گزارش‌های دریافتی مبنی بر کمبود گاز مایع در سطح استان و نظر به قرار داشتن در فصل سرما و به تبع مشکل در گازرسانی به مناطق صعب العبور، بازرسی از شرکت‌ها و عاملان توزیع در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفته است.

کبیری افزود: در همین راستا برای شرکت پرسی ایران گاز مستند به نرخ مصوب ابلاغی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان، پرونده تخلفاتی گرانفروشی بالغ بر یک میلیارد ریال تنظیم و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات در خصوص گاز مایع شامل گرانفروشی، کم فروشی و عرضه نکردن را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.