stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 194729
  • 02 آذر 1399 - 10:19
1

سرمایه‌گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی ۸۳۷ واحدی

سرمایه‌گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی ۸۳۷ واحدی

ایسنا/یزد رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از اجرای طرح مسکونی ۸۳۷ واحدی با مشارکت یک شرکت سرمایه‌گذاری در تهران خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

«محمد شیبانی» اعتبار این طرح را ۱۳۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می‌شود و دارای بیش از شش هزار مترمربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

وی سهم شهرداری در این طرح را شامل تأمین زمین و پروانه دانست و با بیان این که همه‌ هزینه‌های ساخت بر عهده‌ سرمایه‌گذار است، گفت: طرح مسکونی ۸۳۷ واحدی، با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی‌عام) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن بوده و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با بیان این که همه مصوبات قانونی اعم از مصوبه‌ کمیسیون ماده ۵ و مصوبه‌ شورای اسلامی شهر یزد در خصوص این طرح اخذ شده است، گفت: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی طرح، بیش از یک سال به طول انجامیده و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد، شیبانی توجه به اصول معماری ایرانی – اسلامی را از ویژگی‌های قابل توجه این طرح اعلام کرد و گفت: هدف از تعریف این طرح، تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و فراهم کردن منابع مالی پایدار برای شهرداری است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.