stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 194694
  • 02 آذر 1399 - 9:57
2
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

۱۵۵ هزار نیروی جهادی استان همدان در صف مقابله با کرونا

۱۵۵ هزار نیروی جهادی استان همدان در صف مقابله با کرونا
قلم/ همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از فعالیت ۱۵۵ هزار نفر در ۲۸ هزار گروه جهادی استان همدان در راستای مقابله با کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان؛ سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۷۳ پروژه عمرانی در کنار دستگاه دولتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج چهار پروژه احداث منزل برای محرومین افتتاح می‌شود، عنوان کرد: مرمت و بازسازی ۴۷ منزل مسکونی محرومین نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به افتتاح سالن‌های ورزشی و نماکاری و تعمیرات دو مسجد در هفته بسیج عنوان کرد: مرمت و بازسازی ۱۳ مدرسه، احداث دو پل روستایی، احیا و لایروبی دو چاه، احداث و بازسازی ۱۰ کیلومتر راه عشایری، احداث ۶۰۰ متر کانون پرورشی شهرستان قهاوند نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد ملایر در بهمن ماه افتتاح خواهد شد، گفت: جابجایی ۴۴ واحد روستای برفیان در تویسرکان و احداث دو پروژه پزشک قانونی در شهرستان اسدآباد و تویسرکان در دستور کار قرار دارد.

سردار مجیدی با اشاره به توزیع ۱۷۳ هزار بسته غذایی با اعتبار ۵ میلیارد تومان توسط سپاه و راه‌اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: ۶۹ هزار و ۵۰۰ بسته نیز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان توسط ستاد فرمان امام (ره) تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه در کمیته سازندگی در شهرستان‌ها ۲۸ کارگاه تولید ماسک فعال و راه‌اندازی شد، عنوان کرد: توسط این کارگاه‌ها ۲ میلیون و ۵۰۰ ماسک تولید و واگذار شده است و در کنار کارگاه تولید ماسک، بسیجیان دستکش و مواد ضد عفونی نیز تولید کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان تصریح کرد: در راستای مقابله با کرونا تعداد ۱۵۵ هزار نفر در ۲۸ هزار گروه جهادی فعالیت داشته‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.