stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 194627
  • 02 آذر 1399 - 1:56
3
هادی حق شناس:

ممنوعیت تردد خودرو های غیر بومی طی دو هفته آتی در گلستان

ممنوعیت تردد خودرو های غیر بومی طی دو هفته آتی در گلستان
استاندار گلستان اعلام کرد: تردد تمام پلاک های غیر بومی در  گلستان طی دو هفته آتی ممنوع است و این خودروها در صورت عبور و مرور مشمول جریمه می شوند.
قلم | qalamna.ir :
  وبگاه خبری قلم از گرگان، دکتر هادی حق شناس شامگاه یکم آذر در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان با موضوع آغاز اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات کادر درمانی, مردم و بسیجیان استان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی تصریح کرد: در حال حاضر اگرچه وضعیت ابتلا و فوتی های استان نسبت به کشور بهتر است اما متاسفانه  ۵۰۰ بیمار در استان بستری هستند و تعداد فوتی های کرونایی دو رقمی شده است.
 
وی افزود : از ۱۴ شهرستان استان چهار شهرستان گرگان , آق قلا , ترکمن و کلاله در وضعیت قرمز , شهرستان رامیان در وضعیت زرد و باقی شهرستانها در وضعیت نارنجی قرار دارند.
 
استاندار گلستان گفت:در شهر های قرمز تجمعات و جلسات بالای ۱۵ نفر ممنوع و همچنین مساجد و مهد کودک ها تعطیل هستند.
 
دکتر حق شناس ادامه داد: در شهر های قرمز فعالیت گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ ممنوع , در شهر های نارنجی فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوع و در شهر های زرد فعالیت گروه شغلی ۴ ممنوع است.
 
وی ادامه داد: هدف از اجرای محدودیت های ترافیکی کاهش تردد است و نه اقدامی تسهیل گرانه برای تردد در شهر های قرمز در عین حال ادارات در شهرهای قرمز حداکثر مجاز به استفاده از ۳۰ درصد کارمندان هستند.
 
استاندار گلستان گفت: مدیر هر دستگاه می تواند شماره پلاک های مجبور به تردد در شهر های قرمز را به پلیس نیروی انتظامی اعلام کند تا این خودروها از لیست جریمه حذف شوند.
 
دکتر حق شناس یادآور شد:پلاک بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و تنها بنا به اظهار مدیر دستگاه ها امکان خروج از شهرهای قرمز برای آنان وجود دارد.
 
وی افزود: تردد خودروهای بومی در داخل شهر بلامانع است و البته در فاصله زمانی ساعت ۹ شب تا ۴ صبح روز بعد عبور و مرور تمام خودرو ها ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.
 
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همکاری اصناف با ستاد کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی شایسته تقدیر است و امیدواریم همراهی همگانی در این دو هفته طلایی موجب انقطاع شیوع ویروس کرونا شود.
 
دکتر حق شناس گفت :بیشترین عامل شیوع کرونا در ماه های اخیر دورهمی های خانوادگی, ازدحام در صف های نانوایی و مراجعات غیر ضروری به شعب بانکها بوده است که از مردم تقاضا داریم پرهیز لازم را صورت دهند تا هر چه زودتر از گسترش کرونا جلوگیری کنیم.
 
انتهای پیام/
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار محمد آهنی
  • منبع : برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.