stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 194594
  • 01 آذر 1399 - 20:35
0

محمدی: نحوه اثبات پلاک‌ها غیربومی ساکن اصفهان اعلام شد

محمدی: نحوه اثبات پلاک‌ها غیربومی ساکن اصفهان اعلام شد
قلم/اصفهان_ رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در صورتی که راننده‌ای دارای پلاک غیربومی اما ساکن اصفهان باشد، برای اثبات این امر نیازمند ارائه کارت شناسایی و بیمه نامه است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به جزئیات محدودیت‌های تردد در استان اظهار داشت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به کلانشهر اصفهان و همچنین خروج خودروهای پلاک‌ شخصی بومی از آن ممنوع بوده و این در حالی است که رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز، در صورت تردد غیرمجاز به ازای هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای وضعیت نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر نظارت و کنترل ماموران پلیس مبنی بر تردد خودروهای پلاک غیربومی، تخلفات رانندگان متخلف از طریق سامانه‌های الکترونیکی به ثبت رسیده و ترددهای جاده‌ای نیز با دوربین کنترل می‌شود. در صورتی که راننده‌ای دارای پلاک غیربومی اما ساکن اصفهان باشد، برای اثبات این امر نیازمند ارائه کارت شناسایی و بیمه نامه است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون ممنوعیت ترددهای شبانه تصریح کرد: براساس مصوبات حاضر تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع بوده و در صورت هرگونه تردد، راننده متخلف به مبلغ ۲۰۰ هزارتومان جریمه می‌شود و این در حالی است که نیروهای امدادی، کادر درمان و انتظامی و افرادی که تردد آنها ضروری بوده از این ممنوعیت مستثنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه، خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، حمل بار و مسافر، امدادی و موارد خواص در حوزه‌های درمانی و قضائی، کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل کار آنان با محل سکونتشان در یک نقطه قرار ندارد را شامل نمی‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.