stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 19457
  • 21 آذر 1394 - 19:46
2

نگاه امنیتی از احزاب برداشته شود

نگاه امنیتی از احزاب برداشته شود

یادداشت روز

قلم | qalamna.ir :

علی فرحبخش


 

photo_2015-12-05_19-16-53لیست بزرگی از تخلفات دولت سابق روبرویم قرار داردو مدتی است ذهنم درگیر است ،در زمانی که این همه تخلف شکل و یا صورت می گرفته ، نقش نهاد های نظارتی و امنیتی که تعداد آن هم در کشور کم نیست،چه بوده است؟
با خود می اندیشم چه عواملی باعث شد بخشی از اصول گرایان به انواع واقسام اتهامات اقتصادی متهم هستند ولی اصلاح طلبان از این اتهام مبرا می باشند!؟
قبل و پس از خرداد سال ۸۸ تمام دوربین ها و نور افکن های نهاد های نظارتی،امنیتی بر فعالیت اصلاح طلبان متمرکز گردید.
در صورتی که اصلاح طلبان عضوی از همین نظام بوده و هستند و در انقلاب و جبهه های جنگ نقش اساسی ایفا نموده اند.و نیازی به موارد فوق نبود چرا که کسی که خ ود انقلاب کرده و یک انقلابی محسوب می شود دو باره انقلاب نمیکند ،البته اگر یک انقلابی ، مسیر طی شده در ادامه ی انقلاب را با آرمانهای اولیه در تضاد ببیند سعی در اصلاح آن می نماید و اگر نشد مهاجرت می کند و یا خانه نشین می شود.
در طول آن سالها تخلفات عدیده ای صورت گرفته که مهمترین آن سقوط اخلاقی در جامعه بوده ،در همان خلا یا تاریکی پشت همان نور افکن ها بود که نظارت مغفول ماند و باعث شد سود جویان و فرصت طلبان از این تاریکی برای رسیدن به مطامع خود استفاده نمایند.
متأسفانه همین الان هم کسانی که تا دیروز در تاریکی رشد نموده اند، در کنار بعضی از کاندید های مجلس آینده قرار گرفته اند! و پیروزی کاندید خود را در حذف کاندیدای اصلاح طلب می بینند !و عوض اینکه در جهت معرفی کاندیدای خود قدم بردارند دنبال مستند سازی و پرونده سازی برای رقبای اصلاح طلب می باشند و می خواهند نهاد های نظارتی و امنیتی را فریب دهند.
نقش نهاد های نظارتی و امنیتی در مواد فوق و حتی پسا تحریم بسیار حائز اهمیت می باشد و باید نور افکن ها را طوری طراحی نمایند تا قسمت تاریکی به وجود نیاید .
همچنین نگاه امنیتی از روی احزاب و جریان های سیاسی اصلاح طلب برداشته شود تا احزاب هم به عنوان رکن چهارم بر سایر ارکان نظام نظارت ، و نقش امر به معرف و نهی از منکر را برعهده بگیرند .

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. شاید متهم به بدبینی شوم اما معتقدم دست اصولگرایان و نهدهای نظارتی و امنیتی یکی است
    هشت سال دولت احمدی نژاد و آن همه غارتی که از بیت المال مسلمین شد نشان داد که تک حزبی بودن و یا به عبارتی کنارزدن یک حزب و قرار گرفتن قدرت در دست یک حزب به تنهایی چه مصیبتی میتواند برای یک مملکت به بار آورد.
    نهاد های نظارتی و امنیتی هم در این سال ها ثابت کرده اند که با اصلاح طلبی کنار نمی ایند و هرجا که از دستشان براید هرگونه برچسب اتهام را بر جریان اصلاح طلبی میزنند و خواهند زد

    • بله شما صحیح می فرمایید
      اصلاح طلبان پاک هستند
      مثلا الان معلوم نیست این مهاجرانی جونتون کجاست …

  2. این روز ها عجیب به تنهایی آقا پی برده ام
    این میان دو جناح بر سر هم میزنند و مملکت و مردم و خدا را از یاد برده اند
    و حالا وقتی که خوب نگاه میکنم
    میبینم رهبرمان این میان چقدر تنهاست
    بس کنید این بازی های جناحی را

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.