stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 194542
  • 01 آذر 1399 - 19:16
1
رئیس پلیس راه خبر داد:

جاده های استان کرمانشاه لغزنده است

جاده های استان کرمانشاه لغزنده است
کرمانشاه/قلم: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده بودن تمامی جاده های برون شهری استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان هستیم، بارش هایی که با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب تشدید نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش در محورهای غربی و اورامانات نظیر کرمانشاه – اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر و پاوه بیشتر از دیگر محورهاست و همین موضوع می طلبد رانندگان با احتیاط بیشتری تردد داشته باشند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در این چند ساعت که بارش ها آغاز شده گزارش‌هایی از بارش برف در گردنه ها و ارتفاعات استان های همدان و کردستان نیز داشته ایم که لازم است رانندگانی که قصد سفر به این مناطق را دارند تجهیزات زمستانی را نیز همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بارش باران که در ساعات ابتدایی بامداد امروز شدت بیشتری خواهد گرفت ممکن است موجب آب گرفتگی معابر و ایجاد آبگیر در بعضی محورها شود لذا رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو مراقبت کنند که به صورت ناگهانی وارد این آبگیرها نشوند.

وی در پایان از شهروندان خواست نسبت به تهیه تجهیزات زمستانی، تعویض لاستیک‌های فرسوده و بدون آج، تعویض برف پاک کن و آماده سازی بخاری وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.