stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 194420
  • 01 آذر 1399 - 15:03
1

بازداشت مردی به ظن آدم‌خواری در برلین

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه: یک مرد ۴۱ ساله به اتهام کشتن و خوردن یک انسان در برلین بازداشت شد. مقتول مرد ۴۴ ساله‌ای‌ست که از ماه سپتامبر گذشته ناپدید شده بود، اما اکنون پلیس استخوان‌های او را پیدا کرده است.
پلیس برلین پس از یافتن استخوان‌های یک مرد، فردی را به ظن قتل و آدم‌خواری بازداشت کرده است.قاضی پرونده، پس از شناسایی و دستگیری مرد مظنون، حکم توقیف او را  صادر کرد.
سخنگوی دادستانی برلین، در رابطه با این جنایت گفت که نشانه‌هایی از آدم‌خواری وجود دارد. روزنامه بیلد نیز در گزارشی با استناد به یافته‌های پلیس نوشته بود: “احتمال آدم‌خواری در این ماجرا بسیار زیاد است.”
به گفته پلیس مقتول در اوایل سپتامبر امسال پس از ترک خانه خود در محله لیشتن‌برگ برلین مفقودالاثر شده بود. پلیس پیشتر با انتشار عکس این مرد خواستار کمک مردم برای یافتن او شده بود، اما پلیس در آن زمان موفقیتی به دست نیاورد.در تاریخ ۸ نوامبر چند تن که در منطقه پانکو در برلین برای قدم زدن بیرون رفته بودند، استخوان‌هایی یافتند که بعداً به عنوان بقایای یک انسان شناسایی شد.نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی نشان می‌دهد که این استخوان‌ها متعلق به همان مرد ناپدید شده است. بررسی و تحقیقات مأموران کمیسیون جنایی برلین نشان از آن دارد که میان مظنون ۴۱ ساله و این قتل رابطه‌ای وجود دارد.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.