stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 194294
  • 01 آذر 1399 - 13:24
2
فرمانده مرزبانی در گفتگو با قلم مطرح کرد:

کشف ۱۱ هزار رأس احشام سبک و سنگین از ابتدای سال/ تمامی امکانات جهت جلوگیری از قاچاق دام بکار گرفته شده/ دستگیری ۲۵ قاچاقچی

کشف ۱۱ هزار رأس احشام سبک و سنگین از ابتدای سال/ تمامی امکانات جهت جلوگیری از قاچاق دام بکار گرفته شده/ دستگیری ۲۵ قاچاقچی
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه کشفیات احشام سبک و سنگین را از ابتدای سال تاکنون 11 هزار رأس اعلام کرد و گفت: 25 قاچاقچی دستگیر شده اند.
قلم | qalamna.ir :

سردار یحیی الهی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: در راستای کنترل مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق، تمامی امکانات را بکار گرفته ایم و با اجرای گشت و کمین های هدفمند و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مانع از هرگونه قاچاق در نوار مرزی استان خواهیم شد.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از یازده هزار رأس احشام سبک و سنگین در نوار مرزی استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است، که این آمار به هیچ عنوان با سال گذشته قابل مقایسه نیست چراکه آمار کشفیات احشام در سال گذشته فقط ۶۰۰ رأس بوده است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا تعداد ۲۵ قاچاقچی نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سردار سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی ادامه داد: تمامی نیروهای مرزبانی با هدف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت از تولیدات ملی، تمام توان خود را درجهت جلوگیری از هرگونه قاچاق چه دام و چه کالا بکار گرفته اند.

وی در پایان گفت: الحمدالله وضعیت خوبی در مرزها حاکم است اما درخواست ما از مسولین امر این است که اقدامات پیشگیرانه را جهت جلوگیری از ورود دام به مرزها انجام دهند و مانع از سواستفاده قاچاقچیان شوند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.