stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 194281
  • 01 آذر 1399 - 12:40
0

توقیف بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به کشورهای حوزه خلیج فارس

توقیف بزرگترین محموله قاچاق دام زنده به کشورهای حوزه خلیج فارس
هرمزگان/ قلم- رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با دستور قضایی ، سربازان گمنام امام زمان «عج» پس از شناسایی یک باند قاچاق سازمان یافته دام در منطقه “رمچاه” این جزیره ، نسبت به توقیف بزرگترین محموله دام زنده قاچاق اقدام نمودند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند مبادرت به نگهداری دام های زنده به منظور قاچاق می نمودند، یادآور شد: این احشام به صورت غیر مجاز در محل دپو ، نگهداری و به منظور خروج غیر قانونی از کشور توسط شناورها ، بارگیری و به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می شدند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه در جریان این عملیات مأموران مرزبانی و نیروی انتظامی نیز مشارکت داشته اند خاطرنشان کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب قشم در محل و در نتیجه بازرسی انجام شده ، بزرگترین محموله دام زنده قاچاق به کشورهای حوزه خلیج فارس ،شامل یک هزار و ۲۴۶ رأس دام از نوع گوسفند و بز کشف و ضبط شد.

صالحی با بیان اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان و عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان «عج» به همراه مأموران مرزبانی، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج ،قاچاقچیان در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

وی در پایان تأکید کرد: یکی از مهمترین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جاری که ریاست محترم قوه قضائیه نیز همواره بر آن تأکید دارند ، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.