stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 194258
  • 01 آذر 1399 - 12:49
3
گفتگو قلم با یک جهادگر بسیجی:

مانع تراشی ها در هدف ما وقفه ایجاد نخواهد کرد/ پایان کار یک بسیجی شهادت است/ فرزند سردار کرمی راد: ثبت احوال فامیلی بنده را تغییر دهد

مانع تراشی ها در هدف ما وقفه ایجاد نخواهد کرد/ پایان کار یک بسیجی شهادت است/ فرزند سردار کرمی راد: ثبت احوال فامیلی بنده را تغییر دهد
کرمانشاه/قلم: جهادگر بسیجی کرمانشاهی یکی از علت های عدم پیشرفت کرمانشاه را وجود نگاه سیاسی می داند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، عبدالله کرمی راد جوان فعال، انقلابی و خیر اندیش کرمانشاهی که سال هاست در تهران زندگی می کند، با درک شرایط و اطلاع از وضعیت کرونا در کرمانشاه؛تمام تلاش و انرژی خود را در مسیر تولید و توزیع انواع اقلام بهداشتی، از جمله ماسک های گوناگون، گان، دستکش، تهیه و تامین انواع موادضد عفونی کننده گذاشته و در این اقدام باحرکتی جهادی و با قیمت های مناسب و پایین در اختیار شهروندان کرمانشاهی قرار می دهد.

وی که هم اکنون در شهرک شهید محلاتی تهران زندگی می کند، طی چند سفر به زادگاهش کرمانشاه و بررسی میدانی وضعیت تولید و توزیع اقلام بهداشتی اعلام نمود که با تمام توان خود در خدمت مردم شریف استان خواهد بود.

این جهادگر بسیجی حضور خود در بازار کرمانشاه را به هیچ عنوان رقابتی ندانسته، بلکه با هدف مساعدت و تامین نیازهای اولیه مردم، به ویژه اقشار آسیب پذیر و حاشیه نشین شهر کرمانشاه، هم چنین سایر شهرهای استان حضور خود را در کرمانشاه پر رنگ تر کرده است.

کرمی راد در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: تعدادی از جوان انقلابی و حزب اللهی؛ با تاسی به فرامین رهبری معظم انقلاب، شبانه روز در حال تلاش و خدمت گزاری در این زمینه هستیم و تاکنون علاوه بر توزیع رایگان بسیاری از اقلام بهداشتی، بسته های حمایتی از مواد غذایی و کالاهای اساسی را در مناسبت های گوناگون در اختیار مردم نیازمند قرار داده ایم.

وی افزود: مردم در این شرایط بایستی بتوانند با قیمت هایی مناسب و متعادل به انواع نیازهای بهداشتی خود دست یابند و هدف ما در واقع تامین همین نیازها در اسرع وقت و با قیمت های نازل و کیفیت مناسب برای آن هاست و امیدوارم که بتوانم به وظیفه و رسالت خطیر خود در این زمینه به خوبی عمل کنم.

این بسیجی در ادامه گلایه های نیز داشت و گفت: متاسفانه هیچ گونه همکاری با ما درجهت تولید و توزیع صورت نمی گیرد، درحالی که بسیاری از استان های دیگر از نیروهای جهادی حمایت می کنند.

کرمی راد بیان داشت: بدلیل نگاه سیاسی که روی خانواده بنده وجود دارد، حتی برای انجام کارهای خیر و جهادی با مشکل مواجه هستم که همین نگاه ها یکی از موانع بزرگ در پیشرفت کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: از آنجا که چنین نگاه های سیاسی در استان وجود دارد و بنده نیز قصد دارم اقدامات جهادی خود را درجهت خدمت به مردم گسترش دهم، از مدیرکل ثبت احوال استان درخواست دارم که فامیلی بنده را از کرمی راد، به همان فامیلی قبلی ( کرمی گلم کبودی ) تغییر دهد تا حداقل این فامیلی مانع خدمت به مردم نشود.

این جهادگر ادامه داد: گروه جهادی ما در روستاهای سرپل ذهاب و در ایام زلزله درحال خدمت بوده اما چون بنده پسر سردار کرمی راد هستم عده ای می گفتند در جهت تبلیغات انتخاباتی درحال فعالیت ام، درصورتی که پدر بنده از حوزه کرمانشاه کاندید بود نه سرپل ذهاب و زمان حضور تیم ما در سرپل ذهاب دو سال قبل از انتخابات بود.

کرمی راد در پایان تاکید کرد: بنده یک بسیجی جهادگرم که هدفم کمک رسانی به قشر ضعیف جامعه است، هدفم آنچه است که رهبرم میفرمایند، لذا این مانع تراشی ها در این هدف وقفه ای ایجاد نخواهد کرد، چراکه پایان کار یک بسیجی شهادت است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.