stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 194254
  • 01 آذر 1399 - 9:05
2
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

سامانه بارشی در روز یک‌شنبه در جنوب و شرق بیشتر فعال می‌شود

سامانه بارشی در روز یک‌شنبه در جنوب و شرق بیشتر فعال می‌شود
قلم/اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سامانه بارشی در روز یک‌شنبه در جنوب و شرق بیشتر فعال می‌شود، بیان کرد: بارش‌ها منجر به آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و محورهای مواصلاتی خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: اصفهان از اول سال زراعی تاکنون به طور میانگین ۱۴ میلی‌متر بارندگی داشته که نسبت به میانگین بلندمدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی از بعد ازظهر جمعه به تدریج تا یک‌شنبه سامانه ناپایدار جوی در استان اصفهان مستقر می شود، افزود: سامانه بارشی از امروز تا یک‌شنبه همراه با باران، برف، مه‌آلودگی، وزش تندباد موقت برای اکثر نقاط استان اصفهان است که شدت آن در غرب و شمال بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی در روز یک‌شنبه در جنوب و شرق بیشتر فعال می‌شود، بیان کرد: بارش‌ها منجر به آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و محورهای مواصلاتی خواهد شد.

شیشه‎‌فروش با بیان اینکه از قبل به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ کرده‌ایم که ساماندهی رودخانه‌ها در اولویت قرار بگیرد، عنوان کرد: در این راستا دستورالعمل‌های ایمنی به دستگاه‌ها ابلاغ و ستاد سیل شهرداری‌ها فعال شده که در جهت پیشگیری و کنترل مخاطرات ناشی از سیل اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آماده‌باش به دستگاه‌های امدادی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران در راستای پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی هشدار می‌دهد که از صعود به ارتفاعات و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی خودداری شود و تجهیز وسایل زمستانی در هنگام تردد از مناطق مرتفع و سردسیر انجام و از باغات، مزارع و گلخانه‌ها در برابر سرما، وزش باد و آبگرفتگی محافظت شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.