stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 194213
  • 01 آذر 1399 - 11:36
1
مدیرامور آب و فاضلاب خنداب:

بازسازی و مرئی سازی درب حوضچه های شیر آلات شهر جاورسیان

قلم_مرکزی_ مدير امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب از بازسازي و مرئي سازي 20 مورد درب حوضچه هاي شير آلات شهر جاورسيان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا نعیمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب در این رابطه اظهار داشت : همزمان با ترمیم آسفالت خیابان های شهر جاورسیان ، عملیات بازسازی و مرئی سازی ۲۰ مورد درب حوضچه های شیر آلات انجام شد.
وی افزود : در سال جاری با مشارکت شهرداری ها و دهیاریها ، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای این شهرستان جمعا به طول ۲۱۸۰ متر صورت گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهبود وضعیت آب روستاهای این شهرستان در سال جاری بیان کرد : کمبود آب شرب ۴ روستای مجتمع رازگردان و۲ روستای مجتمع عباس آباد با انجام عملیات تعویض پمپ ، برطرف شد و همچنین گرفتگی خط انتقال مجتمع آبرسانی شهید در این شهرستان به طول ۳۵۰۰ متر با تلاش شبانه روزی همکاران مرتفع و اتاق آب شیرین کن این مجتمع نصب گردید.
وی ادامه داد :با توجه به کاهش مشکل فشار آب در روستای استوه ، عملیات رفع گرفتگی ایجاد شده در شبکه توزیع این روستا انجام شده و خوشبختانه مشکلی در تامین آب مورد نیاز این روستا وجود ندارد.
نعیمی همچنین از برگزاری ۷ مانور پیمایشی در روستاها به منظور شناسایی انشعاب های پرمصرف و غیر مجاز خبر داد و اعلام کرد : با همکاری اداره برق شهرستان خنداب، ترانس های برق مجتمع عباس آباد و ایوند تعویض گردید و با انجام اقدامات لازم در۷روستای این شهرستان ، افت ولتاژ برق تاسیسات آب آنها برطرف شد تا ساکنین این روستاها با قطع آب مواجه نشوند.

هشتگ: , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.