stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 194155
  • 01 آذر 1399 - 10:13
3

دیوان عالی آمریکا دفاعیه‌های مربوط به تلاش ترامپ برای جلوگیری از علنی شدن گزارش مولر را لغو کرد

دیوان عالی آمریکا دفاعیه‌های مربوط به تلاش ترامپ برای جلوگیری از علنی شدن گزارش مولر را لغو کرد

دادگاه عالی آمریکا دفاعیه‌های شفاهی مربوط به ماه آینده میلادی در ارتباط با تلاش دونالد ترامپ برای جلوگیری از دستیابی کنگره به محتواهای محرمانه نگه داشته شده متعلق رابرت مولر از تحقیقات مربوط به مداخله سیاسی روسیه را لغو کرده و این احتمال را مطرح کرد که شاید قضات هرگز درباره این مساله حکم ندهند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری رویترز، دادگاه درخواست کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا طی یک سری اوراق دادگاهی برای به تاخیر انداختن این موضوع با توجه به روی کار آمدن کنگره جدید در اولین هفته ژانویه ۲۰۲۱ و همچنین روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهور منتخب تا ۲۰ ژانویه آتی را مورد پذیرش قرار داد.

سال گذشته میلادی این کمیته خواستار دستیابی به محتواهای مرتبط با گزارش رابرت مولر برای هیات عالی قضات شد؛ گزارشی که به مستندسازی مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ با هدف تقویت دونالد ترامپ پرداخته است.

وزارت دادگستری زمانی که این گزارش منتشر شد جلوی انتشار این محتواها را گرفت. کمیته مذکور در اسناد دادگاه گفت، در ماه ژانویه کمیته‌ای جدید که همچنان تحت رهبری دموکراتها در پی انتخابات ماه گذشته میلادی خواهد بود، “باید تعیین کند آیا خواستار تداوم پیگیری درخواست مربوط به دستیابی به محتواهای هیات منصفه عالی که باعث مطرح شدن این پرونده شد، است یا خیر.

جفری وال، معاون موقت دادستان کل آمریکا و نماینده دولت ترامپ با این درخواست مخالفت نکرد. دفاعیه‌های شفاهی برای دوم دسامبر برنامه ریزی شده بودند. این اقدام دادگاه در این حکم مختصر به این معنی است که ممکن است پرونده با شروع ریاست جمهوری بایدن به کلی کنار گذاشته شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.