stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 194075
  • 01 آذر 1399 - 2:31
1

پیام استاندار گلستان به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام استاندار گلستان به مناسبت آغاز هفته بسیج
ستاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام سلحشوران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم در سایه همدلی و همراهی تمام نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی شاهد رشد و بالندگی استان و عبور ویروس کرونا باشیم.
قلم | qalamna.ir :
وبگاه خبری قلم از گرگان، ستاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام سلحشوران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد:امیدوارم در سایه همدلی و همراهی تمام نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی شاهد رشد و بالندگی استان و عبور ویروس کرونا باشیم.
 
متن کامل پیام  دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
شجره طیبه بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره منشا خیر و برکت برای عموم مردم ایران بوده و بفرموده بنیان گزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست که در فراز و نشیب ها تاریخی همواره یار و مدد کار محرومین و مستضعفان بوده است.
 
هفته بسیج امسال که با شعار “بسیج, پیشرو خدمت و امید آفرین” آغاز گردیده , در هنگامه است که ایران اسلامی همچون سراسر جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و جمهوری اسلامی علاوه بر این ویروس با تحریم های ظالمانه بین المللی نیز روبروست.
 
بی تردید آغاز طرح محله محوری که از ابتدای آذر ماه با همراهی پایگاه های بسیج و پایگاه های سلامت در سراسر کشور و استان اجرا می شود, نشانه ی دیگری از مردمی بودن این نهاد انقلابی و همراهی آن با بطن جامعه دارد و بیانگر این واقعیت است که هرگاه جامعه ایرانی به همراهی بسیج نیاز داشته این درخت تنومند و توانمند را در کنار خود دیده است.
 
بسجیان همواره در جنگ نظامی , جنگ فرهنگی, جنگ اقتصادی و در نبرد بهداشتی همراه و همگام با سیاست های کلان کشور بوده اند و به ندای ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته اند و امیدواریم امروز نیز در این نبرد بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا که هر روز جان بسیاری از هموطنان مان را می گیرد و مشکلات فراوانی را بوجود آورده موفق و سربلند باشند.
 
اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی فعالان این عرصه خصوصا بسیجیان جوانی که با تاسی از پیشکسوتان بسیجی با خلوص نیت به ارایه خدمت می پردازند تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه همدلی و همراهی تمام نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی شاهد رشد و بالندگی استان و عبور ویروس کرونا باشیم.
 
هادی حق شناس استاندار گلستان
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار محمد آهنی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.