stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 193177
  • 28 آبان 1399 - 23:41
1
معاون امور فرهنگی ارشاد همدان:

اعضای جدید هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات همدان انتخاب شدند

اعضای جدید هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات همدان انتخاب شدند
قلم/ همدان- معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از معرفی اعضای جدید هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات استان همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، مجید فروتن ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان همدان ۲۱۱ نفر حق رأی داشتند که از این تعداد ۱۷۰ نفر معادل ۸۰ درصد از اعضا در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره ۳۳ نفر از اهالی رسانه کاندیدا شدند که از این تعداد هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند، تشریح کرد: در بخش مدیران مسئول، محمدرضا خوش‌گفتار با ۷۸ رأی و زهره پوروهابی با ۵۶ رأی به عنوان اعضای اصلی و نصرت‌اله طاقتی‌احسن با ۴۹ نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

معاون امور فرهنگی ارشاد همدان ادامه داد: مهرداد حمزه با ۷۹ رأی، فرشید گل‌محمدی با ۶۴ رأی و اشکان یوسفی با ۵۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و حمیدرضا جلیلی با ۴۹ رأی و شکیبا کولیوند با ۴۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

این مسئول درا دامه، با بیان اینکه غلامرضا فریدونی با ۱۰۲ رأی از بخش مدیران مسئول روزنامه‌های سراسری و مجید ملکیان به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند، عنوان کرد: در بخش نمایندگان خبرگزاری‌ها مریم شهابی باهر با ۷۴ رأی عضو اصلی و علی ثقفی با ۵۶ رأی عضو علی‌البدل شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بخش بازرسی اسداله ربانی‌مهر ۶۵ رأی و مجید مختاری ۵۸ رأی به دست آوردند و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و احسان مطهری نیز با ۵۵ رأی عضو علی‌البدل شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.