stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 191406
  • 26 آبان 1399 - 9:08
0
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

آغاز توزیع یک‌هزار و ۶۵۸ تن انواع کالای اساسی پر مصرف با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی

قلم_مرکزی_ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع یک‌هزار و ۶۵۸ تن انواع کالای اساسی پر مصرف با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از توزیع یک‌هزار و ۶۵۸ تن انواع کالای اساسی پر مصرف با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی خبر داد.
جعفر اصغری گفت: ۵۴۰ تن از این کالاها، مرغ منجمد است که با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال و با هدپف تنظیم بازار این محصول در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.  
وی ادامه داد: همچنین ۵۵۹ تن برنج هندی وراداتی ۱۱-۲۱ به استان مرکزی اختصاص یافته که با معرفی نمایندگان استان جذب و هم‌اکنون در نقاط مختلف این استان در حال توزیع است.  
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم از این برنج وارداتی  ۱۸۰ هزار ریال و  بخش قابل توجهی از محوله برنج وارداتی سهمیه استان در قالب رزمایش کمک مومنانه بین طبقه نیازمند توزیع می‌شود.  
وی اضافه کرد: همچنین ۵۵۹ تن روغن مایع و نیمه‌جامد به استان مرکزی اختصاص یافته که از این میزان ۲۳۰ تن جذب و در نقاط مختلف استان در حال توزیع است و بقیه نیز در اسرع وقت جذب و توزیع می‌شود.   

هشتگ: ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.