stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 191386
  • 26 آبان 1399 - 8:52
0
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان محلات خبر داد،

بهبود خدمات آب و فاضلاب در شهرستان محلات با بهسازی و نوسازی تاسیسات

بهبود خدمات آب و فاضلاب در شهرستان محلات با بهسازی و نوسازی تاسیسات
قلم_مرکزی_ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان محلات از مهندسی مجدد ، بهسازی و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهر محلات و دو روستای این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلی پور فاضلی مدیر امور آب و فاضلاب محلات در تشریح این خبر گفت : در سال جاری ، سیستم مکانیکال هوادهی تصفیه خانه فاضلاب محلات با انجام اقدامات مهندسی مجدد باز سازی گردید وهمچنین طی مانوری عملیاتی در سطح شهر محلات شیر فلکه های موجود در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب این شهر سرویس و تعمیر گردید که این اقدام باعث اعمال مدیریت فشار شبکه توزیع آب در فصل گرم سال شد.
وی افزود : به منظور بهبود وضعیت آب روستاهای حاجی آباد و خورهه ، عملیات مهندسی مجدد و تعویض کابل خط تغذیه برق چاه و تعویض و نصب الکتروپمپ روستای حاجی آباد و همچنین تعویض و نصب الکتروپمپ چاه های روستای خورهه در دو مرحله انجام شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان محلات همچنین از آبرسانی به روستای حاجی آباد با اجرا ۳ کیلومتر خط انتقال و نصب و بهره برداری از سیستم فیلتراسیون آب شرب روستای امیراباد اراضی از خط انتقال کوچری در سال جاری ، خبر داد.
برگزاری مانور عملیاتی – پیمایشی بهره برداری و مشترکین در روستاهای لریجان , بزیجان و ابگرم باهدف بهینه سازی انشعابات و شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سال جاری بود که مهندس قلی پور فاضلی به آن اشاره نمود.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.