stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 191368
  • 26 آبان 1399 - 8:03
1
فیلم سازان لرستانی در جشنواره فیلم مقاومت حضور پررنگی خواهند داشت

راهیابی ۴ اثر از لرستان به جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

راهیابی ۴ اثر از لرستان به جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در لرستان با بیان اینکه از استان چهار اثر به مرحله ملی راه یافته است، گفت: بخش‌های فیلمنامه، مستند، فیلم کوتاه و پویانمایی چهار بخش راه یافته به جشنواره هستند.
قلم | qalamna.ir :

سید غلامرضا نعمت‌پور، با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اظهار کرد: تاکنون ۴۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد برگزیدگان نامزد دریافت جایزه استانی از هر بخش سه اثر و از هر بخش یک اثر به رمرحله کشوری راه پیدا کرده است.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در لرستان با بیان اینکه از استان چهار اثر به مرحله ملی راه یافته است، افزود: بخش‌های فیلمنامه، مستند، فیلم کوتاه و پویانمایی چهار بخش راه یافته به جشنواره هستند.

نعمت‌پور بیان داشت: در بخش فیلمنامه ۱۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که سه اثر «مرادو» و «هانیه» از خانم مژگان روشن‌زاده و «گناهم را دوست دارم» اثر خانم فاطمه بسطامی به عنوان نامزد حضور در بخش مسابقه معرفی و در نهایت «مرادو» خانم روشن‌زاده به عنوان اثر برگزیده به بخش ملی معرفی شد.

وی با اشاره به ارسال ۱۴ اثر در بخش مستند به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت لرستان، گفت: «زخم الماس» اثر عزیز بابانژاد، «بانو» و «باروت» اثر احمد احمدپور و «چشم‌انتظار» اثر بتول بیرانوند به عنوان نامزد حضور در بخش مسابقه و اثر زخم الماس آقای بابانژاد به عنوان اثر برگزیده راه یافته به بخش ملی معرفی شد.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در لرستان ادامه داد: «ماه عسل» به کارگردانی احمد احمدپور، «آخرین نفس» به کارگردانی علی دالوند و «پناهگاه» به کارگردانی احسان محمدی‌منش سه اثر برگزیده از ۱۳ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره بودند که در پایان اثر آقای احمد احمدپور به بخش ملی راه یافت.

نعمت‌پور اظهار داشت: در بخش پویانمایی نیز ۷ اثر به دبیرخانه رسید که سه اثر «آسمان دریا» به کارگردانی نسیم عینی، «روز خاکستری» به کارگردانی مهین ززآگاه و «عامران بهشت» به کارگردانی بتول بیرانوند در بخش مسابقه حضور پیدا کردند و پس از داوری در نهاین اثر آسمان دریا به کارگردانی خانم عینی به عنوان برگزیده راه یافته به بخش ملی معرفی گردید.

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.