stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 19092
  • 18 آذر 1394 - 12:33
4

علی کریمی پیشنهاد مربیگری تیم لیگ برتری را رد کـرد

علی کریمی کجاست؟ چه می‌کند و بالاخره چه زمانی می‌خواهد به عرصه فوتبال بازگردد؟ جادوگر محبوبی که در نظرسنجی برنامه ۹۰ بالاتر از فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.

قلم | qalamna.ir :

جادوگر این روزها نه تمرین جدی می‌کند و نه خیلی حال و حوصله فوتبال را دارد. برخلاف گذشته سر تمرین پرسپولیس هم نمی‌رود و ظاهراً می‌خواهد روی حرف خود بایستد: «تا زمانی که این آقایان در رأس فوتبال باشند به این فوتبال برنمی‌گردم چون روحیاتم با آنها سازگار نیست.»

همین قدر بدانید که قبل از شروع فصل تماس‌هایی از سوی دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس با علی کریمی برقرار شد تا به شکلی دوباره زمینه بازگشت او به جمع سرخپوشان – البته نه به عنوان بازیکن – فراهم شود اما پاسخ منفی بود. یک تیم نیمه تهرانی (!) هم تلاش کرد جادوگر را سرمربی خود کند ولی علی کریمی آدمی نبود که بی‌گدار به آب بزند و از طرفی تمایلی برای مربیگری حداقل در این فصل نداشت.

به تازگی پیشنهادی جالب به علی کریمی رسیده است. با توجه به رابطه دوستانه حمید استیلی با شماره ۸ و اصالت شمالی جادوگر، سرمربی ملوان مدتی است اصرار می‌کند تا علی کریمی را به انزلی ببرد. گرچه علی کریمی هم خیلی به حمید استیلی ارادت دارد اما گرفتاری شخصی را بهانه کرده و با وجود اصرار فراوان سرمربی ملوان به این پیشنهاد جواب منفی داده است.

با این وجود بازگشت علی کریمی به فوتبال سوخت و سوز دارد اما دیر و زود ندارد. جادوگر بنا به هر دلیلی از فوتبال و برخی مدیران فعال در آن دلخور است اما خودش هم خوب می‌داند محکوم به بازگشت است. حکم را هم همان ۵۲ درصد از مردمی صادر کرده‌اند که در نظرسنجی برنامه ۹۰ به او رأی دادند.

در وصف محبوبیت جادوگر همین بس که لوئیز فیگوی پرتغالی هم مهر تأییدی بر محبوبیتش زده و پس از پایان بازی دوستانه ستارگان ایران و ستارگان جهان بگوید: «آن لحظه‌ای که شماره ۸ شما داشت از زمین خارج می‌شد و هواداران شروع به تشویق او کردند، نگاهی به سکوها انداختم و دیدم هم عکس این بازیکن روی سکوهاست و هم اسم و شماره پیراهنش…»

تابناک، لوئیز فیگو که سه پیراهن شماره ۷ با خود به ایران آورده بود، یکی به محافظ خود داد، یکی را برای صرف در امور خیریه در اختیار مسئولان برگزاری بازی ستارگان ایران و ستارگان جهان گذاشت و سومی را هم به علی کریمی بخشید. ستاره پرتغالی شاید نمی‌دانست علی کریمی در طول دوران ورزشی‌اش عادت به گرفتن پیراهن یادگاری از کسی ندارد اما این یکی فرق می‌کرد. لوئیز فیگو قهرمان دوران کودکی‌اش بود!

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.