stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 189687
  • 22 آبان 1399 - 15:52
1
مدير دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مرکزی خبر داد:

برگزاری جشنواره واژه آب بصورت مجازی در استان مرکزی

برگزاری جشنواره واژه آب بصورت مجازی در استان مرکزی
قلم_مرکزی_ : با توجه به وضعيت شيوع بيماري جشنواره سراسري فراگيري نخستين واژه "آب" به صورت مجازي در استان مركزي برگزار ميگردد.
قلم | qalamna.ir :

دوازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه “آب” در استان مرکزی در سال جاری با شیوه ای متفاوت از سالهای گذشته و به صورت مجازی برای دانش آموزان کلاس اول دبستان برگزار می گردد.
زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت : با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در رابطه با حضور دانش آموزان در مدارس و پرهیز از اجتماعات ، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از طریق شبکه ملی شاد ، دوازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه “آب” را برگزار می کند.
وی افزود : در این راستا ، با اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی همکاری و هماهنگی لازم صورت گرفت و محتوای آموزشی جشنواره ، در قالب کلیپ و پوستر در شبکه ملی شاد بارگزاری گردید.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با ارزش و اهمیت آب در زندگی و آشنایی دانش آموزان با روش های مصرف بهینه آب عنوان کرد و تصریح نمود : دانش آموزان در این طرح به عنوان سفیران آب آموزش دیده و به عنوان حامیان آب نسبت گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در خانواده و جامعه اقدام می نمایند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.