stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 18957
  • 17 آذر 1394 - 14:11
1

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

دیدار تیم‌های رئال مادرید و مالمو در لیگ قهرمانان، عنوان مهم بیشتر روزنامه‌های ورزشی در اسپانیاست.

قلم | qalamna.ir :

آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب (‌سه‌شنبه) آغاز می‌شود و نمایندگان اسپانیا به مصاف حریفان‌شان می‌روند. رئال مادرید میزبان مالمو سوئد است، سویا برابر یوونتوس قرار می‌گیرد و اتلتیکو مادرید مهمان بنفیکا است.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم‌های رئال مادرید با مالمو و اتلتیکو مادرید با بنفیکا در آخرین هفته لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دارد.

این نشریه به دیدار حساس سویا و یونتووس در لیگ قهرمانان اروپا نیز اشاره کرد. شاگردان اونای امری، آخرین فرصت را برای صعود به لیگ اروپا دارند. سویا باید در این پیروز شود و امیدوار باشد مونشن گلادباخ، منچسترسیتی را شکست ندهد.

حضور لیونل مسی در دو دیدار آینده بارسلونا برابر بایرلورکوزن و دپورتیوو لاکرونیا از عناوین این روزنامه است. مهاجم آبی‌اناری‌ها خودش را برای جام باشگاه‌های جهان آماده خواهد کرد.

این نشریه به باشگاه منچستریونایتد اشاره دارد. یونایتدها برابر ولفسبورگ نیاز به پیروزی دارند تا بتوانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند.

تساوی یک بر یک تیم‌های اسپانیول و لوانته در هفته چهاردهم لالیگا از دیگر عناوین این روزنامه است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به نیمار اختصاص دارد. مهاجم بارسلونا قصد دارد در اوایل سال ۲۰۱۶ قراردش را با این باشگاه تمدید کند.

نبود جرارد پیکه و آندرس اینیستا در بازی تیم‌های بارسلونا و بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان، از عناوین این نشریه است. لوییس انریکه، سرمربی آبی‌اناری‌ها به دو بازیکنش استراحت داد.

جاناتان سوریانو، ماریو گومس، میروسلاو کلوزه، مارک یانکو و هنریک لارسن، جز بازیکنان مورد نظر بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی هستند. انریکه خواهان نولوتیو، بازیکن سلتاویگو است. مهاجم سلتا از آرسنال پیشنهادی ۱۹ میلیون یورویی داشته است.

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدار رئال مادرید برابر مالمو اختصاص دارد. کیلور ناواس، لوکا مودریچ و گرت بیل در این دیدار حضور نخواهند داشت.

سخنان دیگو سیمئونه درباره حضور فرناندو تورس در بازی امشب اتلتیکو مادرید و بنفیکا از عناوین این نشریه است. سرمربی اتلتیکو گفت: هنوز معلوم نیست تورس بازی می‌کند یا نه.

این روزنامه به کریستیانو رونالدو اشاره دارد. مهاجم رئال مادرید تاکنون در مرحله گروهی هفت گل به ثمر رسانده است و تا رسیدن به رکوردی تاریخی، تنها سه گل فاصله دارد.

حضور سه هزار تماشاگر در اولین روز کاری گری نویل در مستایا از عناوین این نشریه است.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به آلوارو نگردو و اسکار کاردوسو اختصاص دارد. این دو بازیکن مدنظر باشگاه بارسلونا هستند. نگردو در والنسیا با مشکلاتی رو‌به‌روست و کاردوسو بازیکن آزاد ترابازون اسپور اعلام شده است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.