stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 188890
  • 21 آبان 1399 - 9:28
0
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

سامانه مزیت سنجی شغلی راهنمایی برای کارآفرینی است

سامانه مزیت سنجی شغلی راهنمایی برای کارآفرینی است
قلم_مرکزی_مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: سامانه مزیت سنجی شغلی راهنمایی برای کارآفرینی است.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کارآفرینان وفعالان کسب‌وکار می‌توانند مزیت‌های شغلی شهرستان‌ها را از طریق سامانه “مزیت سنجی شغلی” کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir استخراج کنند.
پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار رسالت اصلی کمیته امداد و بهترین راهکار مقابله با فقر است، گفت: کمیته امداد با بهره گیری از دانش روز در راستای هموار کردن مسیر خودکفایی نیازمندان تلاش می کند.
وی از راه اندازی سامانه مزیت شغلی در کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد؛ کارآفرینان وفعالان کسب‌وکار می‌توانند مزیت‌های شغلی شهرستان‌ها را از طریق سامانه “مزیت سنجی شغلی” کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir استخراج کنند.
وی اضافه کرد: در این سامانه مزیت سنجی و اولویت‌بندی کسب‌وکارهای موجود در هر شهرستان بر مبنای یک روش تحقیق انجام‌شده است در این روش تحقیق، یک شناسنامه برای هر شهرستان و یک شناسنامه برای هر کسب‌وکار تدوین و به مشاغل قابل توسعه و مشاغلی که هنوز در شهرستان راه‌اندازی نشده و پتانسیل ایجاد آن‌ها در شهرستان وجود دارد، اشاره‌شده است.
شایسته ذکر است، طرح ملی مزیت سنجی شغلی شهرستان‌های ایران” به عنوان پژوهشی با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های شغلی کل شهرستان‌های کشور (۴۲۹ شهرستان در ۳۱ استان) با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های علمی و هزاران ساعت کار کارشناسی، محاسباتی و مصاحبه خبرگانی، فهرست ۵۰ شغل دارای مزیت در هر شهرستان را بر اساس بوم منطقه، مشخصات آب و هوایی، توان و ظرفیت سرزمین و ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه‌بندی نموده تا بتواند نقشه راه مناسبی جهت شروع یا توسعه کسب‌وکارهای مناسب برای علاقه‌مندان و کارآفرینان این شهرستان‌ها باشد.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.