stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 188779
  • 20 آبان 1399 - 19:13
0
توسط قائم مقام مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي صورت گرفت،

تشریح عملکرد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

قلم_مرکزی_قائم مقام مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي عملکرد مدیریت بحران و پدافند غير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در سال جاری تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در تشریح عملکرد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و حفاظت ایمنی و محیط زیست (HSE) این شرکت در سال جاری ، از برگزاری ۲۵ مانور مدیریت بحران خبر داد.
سید مهدی حسینی پور قائم مقام مدیرعامل این شرکت در این رابطه اظهار داشت: این تعداد مانور ، در راستای ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی اکیپ های عملیاتی در شرایط اضطراری در سطح شهرستان های استان برگزار گردید.
وی همچنین از تجهیز مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وhse و استقرار یک دستگاه کانکس در محوطه ستاد بعنوان مقرر فرماندهی(سیار) مدیریت بحران در سال جاری خبر داد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اخذ گواهی نامه ایمنی تجهیزات لیفتراک ، تست هیدرواستاتیک کپسولهای تحت فشار و ارزیابی عملکرد شهر ها و پیمانکاران در حوزه بهداشت، ایمنی ومحیط زیست را ، ازدیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
وی با اشاره به اخذ گواهی نامه ایمنی تجهیزات لیفتینگ در این شرکت بیان داشت : با همکاری یک شرکت مجاز و دارای گواهینامه معتبر کلیه تجهیزات لیفتینگ در شهرهای اراک ، ساوه، وخمین مورد بازرسی فنی دقیق قرار داده شد و برای جرثقیل ها ،قطعات و تجهیزات آنها که دچار خوردگی یا شکستگی شده بودند و یا نیاز به روغن کاری ،تعمیر و تعویض قطعات داشتند ، اقدامات لازم صورت گرفت.
حسینی پور تصریح کرد: اخذ گواهی نامه ایمنی تجهیزات لیفتراک و جرثقیل های شهر های دیگر در دست اقدام است.
وی افزود : به منظور جلوگیری از خوردگی و فرسودگی کپسول ها و سیلندرهای مورد استفاده حامل گازهای شیمیایی در این شرکت ، کنترل و بازرسی دوره ای سیلندرها و کپسول ها و تست های هیدرواستاتیک آنها به طور دائم انجام می شود. قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از ارزیابی عملکرد امور آب و فاضلاب همه شهرهای استان ، ۵۸ پیمانکار حوزه اجرایی و ۲۰ پیمانکار حوزه بهره برداری خبر داد و تصریح کرد : در این ارزیابی مولفه هایی نظیر “گزارش دهی وتجزیه وتحلیل حوادث HSE” ، ” مدیریت بهداشت کارگاه”، “مدیریت ایمنی کارگاه”، “مدیریت محیط زیستی فعالیتها” ، “آموزش کارکنان وپیمانکاران” ، “پاسخگویی به مکاتبات” و” شاخص شدت تکرار حادثه ( FSI ‌) ” مورد ارزیابی قرار می گیرد وشهرهای دارای رتبه برتر مشخص و تشویق شده و شهرهای دارای رتبه ضعیف بایستی پاسخگو بوده و نسبت به بهبود عملکرد اقدام نمایند.
وی اخذ تاییدیه استقرار سیستمهای مدیریت ایمنی و بهداشت و مدیریت محیط زیست و اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار را از دیگر اقدامات مهم عملکرد در حوزه حفاظت ایمنی و محیط زیست (HSE)در سال جاری عنوان نمود.
وی از انجام اقدامات موثر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در محیط کار خبر داد و گفت : از ابتدای شیوع این بیماری به صورت مستمر ضد عفونی سطوح و لوازم اداری و خودروهای شرکت انجام شده و حدود ۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده ، ۷ هزار و پانصد عدد ماسک و ۸ هزار و پانصد جفت دستکش تهیه و در بین کارکنان توزیع شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.