stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 18678
  • 16 آذر 1394 - 12:04
2

ادعای یک سایت خبری؛ اسناد کفاشیان توسط نهاد امنیتی ضبط شد

یک سایت خبری مدعی شد که نامه‌ها و مدارک دفتر رئیس فدراسیون فوتبال، توسط یک نهاد بازرسی ضبط شده است.

قلم | qalamna.ir :

یک منبع آگاه به «تابناک» ورزشی خبر داد که در روزهای اخیر مأموران یک نهاد امنیتی با حضور ناگهانی در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال، نامه‌ها و مدارک موجود در میز کار و کارتابل‌های اتاق کار علی کفاشیان را جمع‌آوری و ضبط کردند.

تابناک ورزشی از یک منبع موثق، مأموران مذکور وجه نقد و ارز موجود در اتاق علی کفاشیان را نیز صورتجلسه کرده و فعلاً ضبط کردند تا بررسی‌های لازم انجام شود.1445935687036_245-25.jpg

تابناک در صورت نیاز اطلاعات تکمیلی را طی روزهای آتی در این باره از سوی منابع آگاه منتشر خواهد کرد.

علی کفاشیان سه سال پیش نیز بر سر رسیدگی به یک پرونده، برای چند ساعت در حالت بازداشت به سر می‌برد که با ضمانت افراد معتبر و قید کفالت لازم در آن مقطع آزاد شد اما آن ماجراها تمام شده بود و شخص رئیس فدراسیون هم درباره آن موضوع در چند مصاحبه مختلف توضیح داد که در رسانه‌ها نیز منتشر شد اما در آستانه انتخابات اسفندماه فدراسیون فوتبال، رسیدگی به مسائل مختلف حوزه مدیریتی فدراسیون در قریب به هشت سال گذشته، یکی از ضرورت‌های موجود به حساب می‌آمد که به نظر می‌رسد مورد توجه ارگان‌های ذیربط قرار گرفته است.

بر اساس گزارش این سایت، اینگونه بررسی‌ها و تحقیقات نهادهای بازرسی در کشورهای صاحب فوتبال نظیر ایتالیا، فرانسه، آرژانتین و آلمان نیز طی سال‌های اخیر بارها دیده شده و حتی پلیس با دخالت و ورود ضربتی اقداماتی را در جهت تضمین فضای پاک و سلامت فوتبال انجام داده است که حتی منجر به دستگیری بزرگترین چهره‌های فوتبالی دنیا هم شد و مورد استقبال جامعه جهانی ورزش هم قرار گرفت.

در حال حاضر نیز در صورت صحت عملکرد فدراسیون فوتبال با ریاست علی کفاشیان و مدیران زیرمجموعه‌اش، می‌توان با خیالی آسوده به استقبال انتخابات آتی فدراسیون فوتبال ایران رفت.

گزارش مفصل کمیسیون اصل نود مجلس نیز به سرانجام رسیده و گفته می‌شود در فرصت کوتاه باقیمانده تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، این گزارش نیز در صحن علنی خوانده می‌شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.